הפריימריז בליכוד
הפריימריז בליכודצילום: חזקי עזרא

שלוש שנים לאחר שהוקמה קבוצת "הליכודניקים החדשים" בידי ליאור מאירי וחבריו, הם טוענים כי הצליחו לחולל שינוי של ממש ברשימת המפלגה לכנסת והוכיחו את יכולת ההשפעה.

"הליכודניקים החדשים" היא קבוצת מתפקדים שכל חבריה מתנדבים ופועלים ללא מימון. חברי הקבוצה שדוגלים באג'נדה ליברלית פרסמו רשימה של מועמדים מומלצים, עפ"י מידת התאמתם לאג'נדה של הקבוצה.

הרשימה, שכללה את השמות גלעד ארדן, יולי אדלשטיין, ישראל כץ, משה יעלון, יובל שטייניץ, גילה גמליאל, אבי דיכטר, שרן השכל ונאור נפתלי ברשימה הארצית, ויואב קיש, אמיר אוחנה ונורית קורן במחוזות, פורסמה בעמוד הפייסבוק של "הליכודניקים החדשים".

''אנו מתגאים ברשימת ההישגים שלנו בפריימריז, המעידים באופן מובהק על השפעתה של הקבוצה ושל אלפי מתפקדיה", הם אומרים ומפרטים כי יואב קיש, הנמנה עם מקימי קבוצת "הליכודניקים החדשים", ניצח בהתמודדות במחוז דן, והתברג למקום ה-19 הריאלי ברשימת הליכוד.

שרן השכל, גם היא מקבוצת ''הליכודניקים החדשים'', התמודדה על משבצת האישה החדשה וזכתה במקום השני עם 3635 קולות, מתוך שש מתמודדות.

המועמד אבי דיכטר, שהופיע ברשימת המומלצים של ''הליכודניקים החדשים'', גבר על חברת הכנסת ציפי חוטובלי (לא נכללה ברשימת המומלצים) ותפס את המקום ה-20 הריאלי, בעוד חוטובלי נדחקה למקום ה-26 שכרגע אינו ריאלי.

"ניצחונו של דיכטר הושג באופן ברור בזכות אלפי הפקודים החברים", טוענים ראשי הקבוצה ומוסיפים כי המנצחים במחוזות תל אביב ומישור החוף, אמיר אוחנה ונורית קורן, הופיעו גם הם ברשימת המומלצים.

נתניהו: הליכוד בחר רשימה מעולה

זו רשימת הליכוד לכנסת:

1. בנימין נתניהו
2. גלעד ארדן
3. יולי אדלשטיין
4. ישראל כץ
5. מירי רגב
6. סילבן שלום
7. משה יעלון
8. זאב אלקין
9. צחי הנגבי
10. דני דנון
11. שיריון למועמד יו"ר התנועה
12. יריב לוין
13. יובל שטייניץ
14. גילה גמליאל
15. אופיר אקוניס
16. דוד ביתן
17. חיים כץ
18. ג'קי לוי
19. מועמד מחוז דן
20. אבי דיכטר
21. דוד אמסלם
22. מיקי זוהר
23. שיריון למועמד יו"ר התנועה
24. איוב קרא (משוריין למגזר הלא-יהודי)
25. נאווה בוקר (משוריין לאישה חדשה)
26. ציפי חוטובלי