המכתב למזכ"ל האו"ם
המכתב למזכ"ל האו"םצילום: חנה אלסטר

תלמידות אולפנת אמי"ת להב"ה בקדומים קוראות למזכ"ל האו"ם לגנות את הפיגועים בישראל.

כאלף תלמידות האולפנה חתמו על מכתב שיישלח מחר (רביעי) למזכ"ל האו"ם בן קי מון, על ידי שגריר ישראל באו"ם, בו הן קוראות למזכ"ל האו"ם להשמיע את קולו בגינוי ברור נגד 'שורפי ילדים וילדות, ועומדות על זכותן לנסוע בדרכים לחוגים, שמחות ולימודים בלי סכנת שריפה'.

"אנחנו פונות אליך מכיוון שעוד לא שמענו את קולך, כמי שעומד בראש המוסד הדיפלומטי החשוב בעולם, יוצא נגד המרצחים הללו", כתבו התלמידות למזכ"ל האו"ם, "לא שמענו גינוי חריף של האו"ם ושלך כלפי מי ששרף ילדה בת 11 שחזרה משיעור מתמטיקה. פירושה של התעלמות גורפת היא תמיכה שבשתיקה במעשה מתועב זה".

"מי שמבקש לשרוף ילדות הוא חיית אדם שהעולם המתורבת צריך להקיא מתוכו בקול גדול. מי שמבקש לשרוף בני אדם אינו בן אנוש – והאו"ם חייב לומר זאת באופן חד וברור".

תלמידת האולפנה, חנה אלסטר, שהיתה ממובילות היוזמה אמרה כי "לאחר הפיגוע בו נפצעה איילה שפירא, אותה רבות מאיתנו מכירות, החלטנו שאנו לא יכולות לשתוק וחייבות להשמיע לעולם את הדרישה לשמירה על זכותנו לחיים".

"לא נשמע כל גינוי מצד האו"ם על שריפתה של ילדה חפה מפשע , שרק רצתה להגיע הביתה בשלום מחוג מתמטיקה - ואנחנו קוראות למזכ"ל האו"ם להשמיע את קולו נגד שורפי ילדים קטנים- גם בשומרון".