אילת בחורף
אילת בחורףצילום: קובי פינקלר

כשברחבי הארץ יורדים ממטרים לברכה, שלג בהרים וקור מצפון ועד דרום, השמש באילת זורחת, האתרים פתוחים ורק מחכים לבאים בשעריה.

קמפיין חורף חדש, חופשה בהתאמה אישית מביא מגוון אירועים הטבות וחוויות חדשות במטרה להציג את אילת מזווית אחרת.

לאחר שנים שבה אילת נתפסה כחופשת בית מלון , בטן גב ו"הכל כלול" מבקשים התיירנים באילת להציג את אילת הקסומה בחורף .

 בעיר הדרומית,  אטרקציות חדשות פעילויות ואירועים אשר מותאמים לחופשת חורף בטמפרטורות שפויות ומחירים סבירים.

על מנת לחשוף את אילת בהתאם לטעמו האישי של כל נופש החליטו בתאגיד התיירות העירוני באילת לחלק את החורף לחודש נושא ולתת במה לפעילויות השונות המתקיימות באילת על פי טעמו האישי של כל אחד מהנופשים .

מי שמעוניין בחופשה אתגרית מוזמן לבלות באילת  בחורף בתוכניות ובהן,פעילויות אתגר ואקסטרים (מסלולי אופניים : אתגרי, מדברי ומשפחתי אורבני, מגוון פעילויות ספורט בחופי הים: יוגה, פילאטיס, זומבה , טיולי טבע ואתגר, אירועי קייט וסרפינג הטבות באטרקציות מובילות: פארק האתגרים , צניחה חופשית, בריכת הכרישים במצפה התת ימי, פארק החבלים, טיולי ג'יפים רינג'רים טרקטרונים ועוד), צלילה ופסטיבל אילת למוסיקה קאמרית.

בנוסף מתוכנן סופשבוע של בתים פתוחים של יוצרים ואמנים מאילת והסביבה ופתיחת המזרקה המוזיקאלית הגדולה בישראל.

חודש מרץ יוקדש למשפחה ויתמקד באירועים לכבוד יום האשה, פסטיבל משפחות ופסטיבל אמני רחוב .

את חודשי החורף מלווה הפתעה נוספת באילת – חוויה קולינרית. מסתבר שבאילת יש כ 80 מסעדות ברים ובתי קפה ואפילו עמותה רשומה שמנהלת את רובם .

מרבית האירועים הינם אירועי חינם ופתוחים לקהל הרחב.

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות באילת  אומר שהמטרה היא להציג  את אילת "מזוית אחרת", מרגשת מרתקת ומאתגרת,המתאימה למגוון סוגי חופשות "אנו מאמינים כי עתה כאשר נפרוש את כל הפעילויות והדברים המיוחדים באילת, לקהל יעד נוסף, אשר לא ביקר בעיר ויגיע לחופשה "בהתאמה אישית" יוכל לקבל את המגיע לו בצורה המיטבית.

לפרטים ומבצעי בתי המלון ניתן לבקר באתר הבית של תאגיד התיירות אילת www.redseaeilat.co.il