רביב דרוקר
רביב דרוקרצילום: פלאש 90

העיתונאי רביב דרוקר מחדשות 10, משגר הבוקר (ראשון) במאמר בעיתון הארץ התנצלות מפוקפקת לעבר יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, תוך שהוא מלווה אותה במתקפה מחודשת.

"אני מתנצל, נפתלי. סליחה, טעיתי. אני מקווה שתמצא מקום בלב המ״פ שלך לסלוח לג׳ובניק כמוני. אני מדמיין איך שמעת על הציוץ שלי בחצות, איזו עוגמת נפש נגרמה לך מ–140 התווים הללו בטוויטר, שבהם העזתי לצטט איש צבא בכיר שהטיל ספק בקור הרוח שלך בלילה ההוא בשנת ב-1996. כמה כאב הציוץ עורר בך. איך צרחת, מן הסתם, 'יש! יש! איזו בוננזה אני הולך לעשות על זה'", פתח דרוקר את מאמרו.

"מאז השקעת אין סוף אנרגיה בלשכנע אותנו כמה אמיץ היית כקצין צעיר. שיכנעת אותי; בלי ציניות", קבע דרוקר ותהה, "רק רציתי לשאול, אם אתה מרשה, לאן אומץ הלב הזה נעלם מאז שנכנסת לחיים הציבוריים".

"אני חושב על קצין 'מגלן' האמיץ שחוקר של משרד מבקר המדינה הגיע אליו הביתה ואמר לו: העיד אצלנו חבר שלך מלשכת נתניהו. החבר אמר שהוא ראה איש עסקים נותן בוכטה של כסף לנהג של ביבי, תוך שהוא אומר תן לבוס'. הבחור הזה, מלח הארץ, העיד לפנינו, סיפר החוקר לבנט, שמיד לאחר מכן הוא סיפר את זה בזעזוע לך נפתלי. ומה אתה אמרת לחוקר? 'באמת? לא זוכר את זה'", טען דרוקר.

דרוקר הוסיף וציין פרשיה נוספת, בה במהלך ההתמודדות על ראשות הבית היהודי, הפעיל בנט חוקר פרטי נגד ניסן סלומינסקי, "שוב, האומץ ההוא מהצבא נשאר בלבנון. לא רצית להעביר את החומר למשטרה, ורק בגלל החוקר, שפחד על רישיונו, הראיות הגיעו אליה. במערכת הבחירות הכללית הקודמת מצא המבקר שמפלגתך הוציאה 8 מיליון שקלים ללא תיעוד. עד היום לא מצאת בעצמך את האומץ להסביר לנו מה קרה לכסף. גם בחקירת המשטרה הנוכחית עולים שוב ושוב הדים להתנהלות מושחתת של מוסדות הבית היהודי, אבל המנהיג האמיץ והקולני שלה, זה שלעולם לא מתנצל, לא אומר מלה על זה".

"אז כן, בנט, עשית אחלה קמפיין על הציוץ שלי. סחתיין. שמת על עצמך את הבעת הקורבן, ובחיקוי מדויק של מורך ורבך נתניהו קראת לנו 'תתקפו אותי, לא את החיילים'. עזוב את הצביעות, אבל באמת אתה עדיין מזהה במראה את הנפתלי בנט ההוא שהיה בלבנון? קצין מגלן ההוא באמת היה קורא לא לבדוק את הטענה הנוכחית נגד חטיבת גבעתי, שבאירוע ברפיח חיילים ומפקדים ירו פגזים קטלניים לתוך אוכלוסייה אזרחית במודע אחרי שנגמר האירוע המבצעי?", הוסיף דרוקר

"אין ספק — ב–1996 היית שם בלילה ההוא במקום חשוב לחברה הישראלית. אבל סגן בנט, איפה לעזאזל היית בכל הלילות מאז שנכנסת לפוליטיקה הישראלית?".