מפמ"ר חדשה לתנ"ך. משרד החינוך
מפמ"ר חדשה לתנ"ך. משרד החינוךפלאש 90

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה רז נזרי, נפגש הערב (רביעי) עם יו"ר ארגון המורים רן ארז, מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן ומזכ"ל הסתדרות המורים יוסי וסרמן במטרה למצוא פיתרון לאחריות המורים על התלמידים בטיולים.

בפגישה הוחלט כי כבר מחר יחזרו להתקיים טיולים ובמקרה של פגיעה במהלך טיול שנתי, יובא המקרה לפרקליט המחוז ותינתן לכל עובד הוראה אפשרות לשימוע.

בעקבות ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים נראה כי התלמידים ישובו מחר ללימודים.

נזכיר כי מועצת התלמידים והנוער הארצית הודיעה אתמול על שביתה כללית שתחל מהבוקר ותימשך עד ליום שבת, זאת במחאה על שביתת הטיולים. 

במקביל שיגרה מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, מכתב למנהלי בתי ספר בעקבות שביתת הטיולים של ארגון המורים העל-יסודיים, הנמשכת מזה חודש.

במכתבה למורים כתבה כהן "עמיתי אנשי החינוך, לאחרונה, הודיע ארגון המורים על השבתת הטיולים על רקע תביעתם להעניק למורים המצטרפים לטיולים, חסינות מפני תביעות פליליות בגין תאונות, באם חלילה יתרחשו. ברצוני להדגיש ולציין, כי מאז נעשה ניסיון לבחון את בקשת ארגון המורים. לפיכך, מעת הכרזת הארגון בדבר העיצומים, התחלתי לקיים מגעים תכופים ורציפים עם שותפיי לדרך - ארגוני המורים, השלטון המקומי, ארגון ההורים ומועצת התלמידים. פעלתי יחד עימם במטרה לגבש הבנות משותפות".