ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח הלילה (שישי) ביקורת בעמוד הפייסבוק שלו על כלי התקשורת בישראל, שרבים מהם מסקרים אותו באופן שלילי ומנגד נותנים במה מכובדת לאנשי השמאל.

"יחס התקשורת הישראלית כלפי מנהיגים נחלק כמעט תמיד לשניים", כתב נתניהו בפייסבוק שלו. "ישנם כאלו שהתקשורת דואגת לאתרג, וישנם כאלה שהיא דואגת לקטרג. בשמו של חופש הביטוי, כמובן'', עקץ ראש הממשלה בציניות.

כדוגמא, הציג נתניהו את ביקורו האחרון בפריס. "לשם הגעתי כדי לצעוד עם מנהיגי העולם בעצרת נגד הטרור העולמי כראש ממשלת ישראל והעם היהודי - במקום שבו נרצחו ארבעה מבני עמנו רק בגלל היותם יהודים - היווה דוגמה מצערת נוספת לתופעת הקטרוג. 

"בשנים האחרונות, הודות למהפכת האינטרנט והטכנולוגיה, תם המונופול על זכות הציבור לדעת", הדגיש ראש הממשלה והסביר כי כיום אפשר להשמיע בפייסבוק ובבמות ניו מדיה אחרות, "את מה שלא תשמעו ולא תראו ברוב כלי התקשורת בארץ''.

על כן, סיפר נתניהו, מפעם לפעם הוא ''יארח'' בעמוד הפייסבוק שלו קולות אחרים ומאזנים, כלשונו, ''קולות שאכפת להם. אין זה אומר שאני מסכים לכל דבר שאפרסם כאן, אבל שווה להיפתח, לקרוא, לשמוע. בשמו של חופש הביטוי, כמובן".