שמעון ריקלין
שמעון ריקליןצילום: פייסבוק

שמעון ריקלין, אשר התמודד בבחירות המקדימות בבית היהודי אך לא נבחר במקום ריאלי, מסר לערוץ 7 כי בכוונתו לעתור לבית המשפט נגד מפלגת הבית היהודי.

ריקלין, המועמד היחיד שנסוג מקום אחד לאחור בעקבות ספירת הטפסים החוזרת שבוצעה הלילה, לא מוותר על הדרישה לבצע ספירת טפסים בנוכחות נציגי המועמדים השונים.

הבוקר (שני) סיפר ריקלין בפייסבוק על ההתפתחויות האחרונות כפי שהוא רואה אותן.

"לצערי, אני נאלץ ללכת היום לבית המשפט המחוזי לבקש שיורה למפלגת הבית היהודי לספור מחדש את הטפסים שהמתפקדים מילאו", כתב ריקלין, "הגעתי למקום לא ריאלי, 23, ולמרות זאת הודעתי לראשי המפלגה שאני עומד לשרותם עד ליום הבחירות כדי לעזור למפלגה להצליח".

ריקלין מספר שאתמול בשעות הצהריים נודע שיש כ- 56.000 נקודות בסך הספירה, שלאיש אין מושג איך הם הגיעו ולמי הם שייכים. המתמודדים ביקשו לשלוח את נציגיהם למטה המפלגה כדי שיהיו נוכחים בעת הניסיון להבין מה קרה. "איש לא ענה לנו ולאחר מכן סורבנו" מספר ריקלין.

"בשעות הלילה המאוחרות הם הודיעו שהם עלו על הבעיה וחלק מהטפסים נספרו כשתי נקודות במקום נקודה אחת. ביקשנו לבדוק כיצד משפיעים הטפסים הללו על חלוקת הנקודות לכל המתמודדים ואז הם הודיעו שאין השפעה , חוץ מאחת: אני נסוג מקום אחד אחורה... רק אני....", הוסיף.

"עכשיו תראו, לי זה לא משנה. אבל אעמוד על כך שיספרו את הטפסים מחדש ויגידו לנו מה קורה באמת. אחרת יש פה משהו מסריח. אודה לכם עם תעזרו לי לגרום להם לספור את הטפסים מחדש", הדגיש ריקלין.