ציפי חוטובלי
ציפי חוטובליצילום: פלאש 90
בית הדין של הליכוד לא הכריע גם הערב (שלישי) באשר למיקומם ברשימת המפלגה של השר לשעבר אבי דיכטר וסגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי.

ראש בית הדין מיכאל קליינר הודיע כי דיון נוסף בנושא יתקיים לקראת סוף השבוע, וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב ולבטל את השריון במקום ה-11 כדי לאפשר את כניסתם של חוטובלי ודיכטר למקומות ריאליים ולמנוע את הסאגה המשפטית הזאת.

אחרת, הבהיר ראש בית הדין, תישקל ספירה מחודשת של כלל הקלפיות בפריימריז, דבר שעלול ליצור מבוכה רבה למפלגה.

נזכיר כי ועדת הבחירות של הליכוד, בראשותו של השופט מנחם נאמן, קיבלה אתמול את עתירתה של חוטובלי והפכה את תוצאות הפריימריז במפלגה. לאחר שהתגלה כי הפרש הקולות לטובתה עומד על 32 קולות בלבד, חוטובלי מוקמה במקום ה-20 ברשימת הליכוד על חשבונו של השר לשעבר דיכטר שירד למקום ה-26.

דיכטר כצפוי, הגיש ערעור לבית הדין של הליכוד שכאמור טרם הכריע בסוגיה. ביום שישי האחרון רמז דיכטר שבוצעו עבירות פליליות בפריימריז. "היום ברור לחלוטין שמאות קולות הושגו במרמה במעטפות כפולות. אותם קולות נספרו בהפרש של ימים עד שבוע ממועד הספירה הרשמית והובילו למצב אבסורדי, שבו חוטובלי גוברת על כל המועמדים ומוצבת לכאורה במקום הראשון בין כל מתמודדי הליכוד בקלפיות המדוברות", כתב דיכטר בדף הפייסבוק שלו.

דיכטר הדגיש כי אין בכוונתו לוותר. "הסיפור רחוק מלהסתיים, ואם הקלפיות ש'נעדרו' ו'בושלו' במשך ימים לא ייפסלו - הסיפור ימשיך לידון במחוזי ואף בעליון".