נתיניהו בכנס הליכוד

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח הערב (ראשון) את הכינוס של רשימת הליכוד לכנסת ה-20, בצל טענותיהם של חלק מחברי הכנסת של הליכוד על חוסר שיתוף בקמפיין.

"הבחירות הקרובות הן על שלושה נושאים, מי ישמור על ביטחון ישראל מול אזור שנעשה יותר מסוכן, מי ימשיך את הצמיחה הכלכלית ומי יעמיק את השורשים הציוניים שלנו", אמר נתניהו בפתח האירוע.

עם זאת, הרכבה המדויק של רשימת הליכוד עדיין אינו ברור, מאחר שנתניהו טרם הצהיר על הדמויות שבכוונתו לשריין במקומות ה-11 וה-23.

בנוסף, בית המשפט המחוזי הוציא היום צו לפיו מחר יתקיים דיון דחוף בהחלטת בית הדין של הליכוד לספור מחדש את הקולות בפריימריז.

נזכיר, כי ביום שישי הורה בית הדין העליון של הליכוד על ספירה מחודשת של כל הקלפיות ברחבי הארץ, למרות התנגדותה של ח"כ חוטובלי. בכך התקבל במלואו הערעור של דיכטר על הצבתו במקום ה-26 ברשימה לבחירות לכנסת ה-20. בית הדין הבהיר כי הספירה המחודשת תפתח תיבת פנדורה בליכוד, ותגרום למפלגה נזק, אולם אין מנוס מכך.

נשיא בית הדין העליון של הליכוד, ח"כ לשעבר מיכאל קליינר, קבע כי הספירה המחודשת כך שתכלול רק טפסים שבהם מופיע אחד מן השניים, דיכטר וחוטובלי. הספירה תתעלם מטפסים בהם סומנו שניהם ומטפסים בהם לא סומן איש משניהם.