נתניהו ורעייתו שרה
נתניהו ורעייתו שרהצילום: פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) לראשונה לתצהיריהם של עובדי מעונו הרשמי שפורסמו אתמול בתקשורת, וכוללים טענות קשות כלפי רעייתו שרה. 

בדף הפייסבוק שלו כתב נתניהו, כי "ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה היא שפל נוסף ביחסם של גורמים מובילים בתקשורת הישראלית, שאינם בוחלים באמצעים כדי לפגוע בי ובדרכי הפוליטית".

לדבריו, "קמפיין 'רק לא ביבי' הפך לקמפיין 'רק לא שרה' - הכל כדי להכפיש, לקטרג, לתקוף, לעשות הכל כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי ולסלול את דרכו של השמאל".

"אז הנה, אכתוב זאת כאן בצורה הברורה ביותר: מי שרוצה לתקוף את מדיניותי בצורה עניינית - מוזמן. עזבו את משפחתי", הוסיף נתניהו.

נציין כי באחת מהעדויות שפורסמו נאמר, כי "אשת ראש הממשלה הזעיקה אותי לחמם לה צלחת מרק בשעת לילה מאוחרת, העובדים חששו מהתפרצויות זעם שלה אחרי ששתתה כמויות משמעותיות של אלכוהול".

ממשפחת נתניהו נמסר אתמול בתגובה, כי "גל ההכפשות הממוחזר והשקרי מצדם של עובדים לשעבר אינו מקרי: הוא נועד לפגוע בראש הממשלה וברעייתו בתקופת הבחירות ולסחוט כספים מהמדינה שלא כדין. מדובר בשערורייה''.

במשפחתו של ראש הממשלה נתניהו טוענים עוד כי התביעה שהוגשה לבית הדין לעבודה איננה נגד רעיית ראש הממשלה, והיא איננה נמצאת כלל ברשימת הנתבעים. "למרות זאת מני נפתלי וסייעניו משרבבים בכל מחיר ובכל הזדמנות את שמה של הגברת נתניהו, וממציאים שקרים ועיוותים מגמתיים – מסיבות מובנות, ובעיתוי ברור שנועד להשפיע על מערכת הבחירות בישראל".