מתחזק. בשבע
מתחזק. בשבעבשבע

סקר החשיפה לכלי התקשורת, TGI, מעלה כי בשנת 2014 נמשכה מגמת התחזקותו של העיתון ישראל היום והיחלשותו של העיתון ידיעות אחרונות.

מנתוני שנת 2014 כולה עולה, כי ישראל היום רשם עלייה של כ-4% בחשיפה בימי חול ל-39.3%, בעוד ידיעות אחרונות רשם ירידה של כ-7% בימי חול וחשיפתו עומדת על 34.9%.

מגמה דומה נרשמת במהדורות סוף השבוע של שני העיתונים הגדולים, אולם שם שומר ידיעות אחרונות על ההובלה. 

היקף החשיפה של מהדורת סוף השבוע של ידיעות אחרונות הגיע ב-2014 ל-38.7% - ירידה לעומת 2013. מנגד, ישראל היום התחזק מעט לחשיפה של 34% בסופי שבוע.

בגזרת העיתונים הדתיים-לאומיים רשם העיתון בשבע זינוק חד בנתוני החשיפה בשנת 2014, אשר עומדים על 6.2 אחוזים, לעומת 4.8 אחוזים בשנת 2013.

מקור ראשון שמר בשנת 2014 על כוחו עם חשיפה של 3.1%, זאת למרות הטלטלות שעברו עליו בשנה האחרונה וחילופי הבעלות.

גלגלצ המשיכה בשנת 2014 להיות תחנת הרדיו המואזנת ביותר עם חשיפה של 29.7%. למקום השני הגיעה רשת ב', תחנת האקטואליה של קול ישראל, שמתחזקת ומגיעה ל-25.3%. תחנת גלי צה"ל מתחזקת גם היא לשיעור חשיפה של 24.3%.

בעיתון "בשבע" הביעו שמחה על הנתונים המעודדים. במכתב מיוחד ששלח יושב ראש העיתון דודו סעדה לעובדים, הוא מברך אותם על ההישג הגדול. "התקשרתי קודם לספק הנייר שלנו, התקשרתי לבית הדפוס , לחברת ההפצה וכעת גם לכם עובדים יקרים", נאמר במכתב. "אני רוצה להודות לכולכם, כל אחד ותרומתו האישית לעיתון. אתם אנשים טובים שמוסרים את הנפש עבור הצלחת בשבע, כי אתם רואים בו בית אידאולוגי, בית ערכי וחם. קבוצת בשבע היא משפחה אחת גדולה. אתם אחראים ל- 100.000 גיליונות מידי שבוע, המגיעים כבר ביום חמישי למשפחת הציבור הדתי לאומי בישראל, אני בהחלט גאה בכם".