הרב לאו וראש המועצה
הרב לאו וראש המועצהצילום: מועצת בנימין

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, ביקר היום (שלישי) במוסדות חינוך ברחבי המועצה האזורית מטה בנימין.

הרב שוחח עם התלמידים וצוות המורים במוסדות השונים והיה קשוב לכל מוסד והייחוד שלו. אבי רואה, ראש מועצת בנימין התלווה לרב בביקורו.

הרב לאו ביקר בבתי הספר 'דרך יהודית' בדולב, 'אריאל' בטלמון, אולפנת 'בני עקיבא' בנריה ותלמוד תורה 'כצאן יוסף' אשר בנריה.

מעבר לשיחותיו עם התלמידים שוחח הרב לאו גם עם הסגל בבית הספר 'אריאל' בטלמון על החשיבות שבחינוך, "חינוך בגילאי בית הספר היסודי חשוב מאין כמוהו והוא נמשל לחץ", אמר הרב לאו והסביר, "את החץ מכוונים תחילה בצורה המדויקת והטובה ביותר שניתן כדי שכשהוא יעזוב את הקשת הוא יפגע בדיוק במרכז המטרה.

''כך גם החינוך בגילאים הצעירים. יש להעניק לילדים הצעירים את הכלים הראשוניים, הכיוון והיכולת שיכוונו אותם להצלחה בהמשך. פעמים רבות עבודת החינוך חשובה אפילו יותר מעבודת הרבנים בגילאים אלו. כאן הילדים לומדים דרך ארץ, טכניקות למידה ובסיס להמשך חיי תורה ומצוות".

אבי רואה, ראש המועצה האזורית מטה בנימין נשא דברים ואמר "לעיתים נראה כי המצב קשה והדברים מסובכים, אך אתם תלמידים נפלאים, אתם התקווה של מדינת ישראל. דרך ארץ, וחינוך לתורה אלו ערכים שאינם משתנים, גם הדור שלי וגם אתם מתחנכים לאורם.

''חשוב שתישארו מחוברים לערכים אלו גם בבגרותכם ותמשיכו לחבר בין ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. אני רוצה להודות לרב לאו שכיבד אותנו היום והגיע לבקר ולהכיר מקרוב את מערכת החינוך הרחבה והנפלאה שיש לנו במועצה האזורית מטה בנימין".