נתניהו ורעייתו שרה
נתניהו ורעייתו שרהצילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אחר הצהריים (שישי) בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו תגובה ראשונה לדיווח שפורסם בעיתון "הארץ", לפיו רעייתו שרה לקחה בשנים האחרונות לכיסה אלפי שקלים מפדיון של בקבוקים ריקים.

"אין גבול לשיטת הקטרוג, שבה נוקטים גורמים מובילים בתקשורת, בניסיונם להפיל את שלטון הליכוד בהנהגתי ולהחליפו בממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז׳י. תוך כדי המצב הביטחוני בגבול הצפון, והדהירה של איראן להסכם גרעיני רע שיסכן את ביטחונה של ישראל, סוקרה בהבלטה השאלה 'הקיומית': מיחזור בקבוקים במעון ראש הממשלה", כתב ראש הממשלה.

"ואכן מדובר בסיפור ממוחזר, ישן ומנופח. תשאלו איך אירוע זניח מלפני כמה שנים הפך לכותרות ענק שליליות דווקא ערב בחירות? התשובה פשוטה. בתקשורת הישראלית פועלים גורמים רבי עוצמה אשר מאמינים במחזור, אך לא של בקבוקים, אלא של השיטה הפסולה לנגח אותי דרך הכפשות מגמתיות ומעוותות נגד רעייתי במטרה להפיל את שלטון הליכוד בראשותי.

הם עושים זאת משום שהם יודעים כי בנושאים החיוניים לעתיד המדינה, ובראשם מי ישמור על ביטחון אזרחינו וילדינו, רוב גדול של הציבור הישראלי תומך בי ובליכוד ובדרכנו התקיפה והאחראית".

נתניהו הוסיף "על כן הדרך לנסות להפיל את הליכוד בהנהגתי, היא להסיח את הדעת מהנושא המרכזי בבחירות: מי ינהיג את העם והמדינה, ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשותי, או ממשלת שמאל חלשה וכנועה בראשות ציפי ובוז׳י.

הסחת דעת, הכפשות מגמתיות בלתי פוסקות נגד רעייתי והשחרת דמותה ואישיותה, פגיעה בי ובמשפחתי - כל האמצעים כשרים בתקופת בחירות. אבל דבר אחד הם לא לוקחים בחשבון: שהציבור הישראלי יותר חכם ממה שהם חושבים", דברי ראש הממשלה.