לא בתקופת בחירות.
לא בתקופת בחירות.צילום: אבי אוחיון. פלאש 90

פרופ' אבי דיסקין, ראש בית הספר למינהל, מימשל ומשפט במרכז האקדמי שערי משפט, אומר לערוץ 7, כי אין עוד מדינה בעולם, שעוסקת בצורה אובסיסיבית בחייה של אשת ראש הממשלה , "אי אפשר להשוות את זה בשום אופן לפרשת חשבון הדולרים של לאה רבין, אז זה בא אחרי סדרה ארוכה של מעשי שחיתות של מקורבים לשלטון, שהסתיימה בהתאבדות של שר ומאסר של הדוד של עמוס ידלין, פה מדובר בזוטות".

לדבריו ההתנפלות התקשורתית שוברת את כללי המוסר, "זה לא מוסרי ולא אתי, והעיתוי בזמן בחירות משונה ולא ראוי בעליל. יש כאן קשרים בין כמה גורמים, הרבה מערכות כאן כולל מבקר המדינה שמופעלים עליהם לחצים, כל אלה משתפים פעולה בשבירה של כללי המוסר. היחסים של שרה נתניהו עם העובדים שלה, אין בינם לעניינים פוליטיים דבר וחצי דבר".

פרופ' דיסקין טוען , כי העיסוק בפרשה בעיצומם של ימי בחירות, הוא משחית, "אין לזה אח ורע בחברה סבירה או בלתי סבירה, בשום מקום בעולם לא עוסקים במשקאות, גלידת פיסטוק, או יחסים בין רעיית ראש ממשלה לעובד, חצינו כל גבול מבחינה אתית ומוסרית, קשה שלא לחשוב שמדובר כאן בחלומות פוליטיים, תוך נסיון להשפיע על הבוחרים, כאילו יש כאן אפשרות לפתוח בחקירה פלילית שתחייב פרישה של ראש ממשלה. זה מצער שככה זה מתנהל במדינת ישראל, ולצערי זה משחית את כולנו. כולם משתתפים בחינגה הזאת, אם לא בקריצה או בצחקוקים אז לפחות בשתיקה. אני לא מתכוון לשתוק, לפי דעתי המעשים האלה הם לא אתיים בעליל וצר לי שכך זה מתנהל".