מסעדה
מסעדהצילום: בן ארי בועז

מרכז ירושלים הופך לפנינה של כשרות ויופי:

במזלג הרחובות שלומציון ובן שטח, מול מלון ממילא ירושלים נפתח בימים אלה סניף חדש למשפחת רשת קפית - קפית מרכז העיר בכשרות מהודרת של הרבנות ירושלים, שמיטה לחומרה.

הסניף החדש מביא לידי ביטוי את איכויות רשת קפית, במיקום לוהט: בדרך לכותל המערבי, במיקום מדויק – משולש המלונות מצודת דוד, ממילא וולדורף אסטוריה. ועם נוף פנורמי המשקיף על מורד מרכז העיר התוסס של ירושלים.

קפית היא רשת מסעדות חלביות כשרות בירושלים המתמחה בכל סוגי האירועים הקטנים: אירועים פרטיים ועסקיים. לכל לקוח מתאימים בקפית את האירוע הייחודי עבורו על ידי יצירת אווירה, טעמים ניחוחות, באמצעות הקפדה על הפרטים הקטנים שיהפכו את החוויה למרגשת במיוחד עבורכם ועבור אורחיכם.

בקפית ממילא תוכלו להתענג על תפריט חלבי איכותי, עם מבחר גדול של מנות טעימות, משביעות ומרהיבות, ולצד הארוחות - גם על קפה איכותי.

כדי להנות מקפית מרכז העיר אפשר להגיע כבר בשעות הבוקר המוקדמות ללוות את קרני השמש הראשונות הצובעות את מרכז ירושלים באופטימיות בנוסח "קפית", להתפנק עם ארוחת בוקר ובקפה ומאפה. מרכז העיר שוקק חיים והמקום פתוח עד לשעות הלילה המאוחרות, כאשר מדי מספר שעות, מתעדכן התפריט עם ארוחות ושלל מנות נכונות ומדויקות המתאימות לשעות השונות של היום.

לצד האוכל הטעים, הנקי והטרי, העיצוב המוקפד והאווירה המיוחדת בצד הזה של ירושלים, מציע המקום שירות מסור הנשען על מסורת מפוארת של פינוק הלקוחות מרגע הכניסה ועד לסיום הארוחה.

בפנים: המסעדה מתאימה לאירועים פתוחים וסגורים, וניתן לערוך בה אירוע עד 50 איש במקום. הקומה העליונה ערוכה לאירוע ואירוח עם בונוס: נופה המרהיב של ירושלים העתיקה. בחוץ: חצר ישיבה במיקום המדליק ביותר בירושלים, למרגלות רחוב שלומציון בואכה שדרות ממילא והעיר העתיקה.