רבה של צפת הרב שמואל אליהו הגיע הערב (ראשון) לביתו של הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של אלי ישי, וברך על האחדות שנוצרה במפלגת "יחד".

"באתי לבית הרב לברך על האחדות ההיסטורית בין הציבור החרדי, הציונות הדתית וציבור כלל יראי ה'", אמר הרב אליהו. ''יש כאן אחדות גדולה ששמה לה למטרת על לשמור על שלמות התורה וכבודה ועל שלמות הארץ".

במהלך הפגישה, שוחחו הרבנים על החקיקה האנטי-יהודית שאפיינה את הכנסת היוצאת, ובהקשר זה אמר הרב אליהו כי "צריך להתחזק ועם ישראל יתחזק".

בשבוע שעבר אמר הרב מאזוז כי במאבק נגד חוקי דת ומדינה אסור שיהיו מחלוקות. בכנס של "יחד" ביישוב יד בנימין אמר הרב כי ''צריך חזית דתית מאוחדת. נכון, יש מקום לדעות שונות. כל אחד זכותו לעמוד על דעתו, אבל חשוב ללכת בחזית דתית מאוחדת. אומרים שאנחנו, חס ושלום, נגד מרן. להפך, אנחנו ממשיכי דרכו. 'העם אתנו' זה ראשי תיבות מרן הרב עובדיה איתנו".

הוא התייחס לסקרים האחרונים והזכיר כי "בבחירות בין פרס לנתניהו, פרס הוביל בעשרות אחוזים. שאלו אותי, אמרתי להם שנתניהו ינצח. ומה תעשה עם הסקרים, שאלו אותי, אמרתי יהיה בסדר. נתניהו ינצח. אמרו לי במדגם הראו שפרס מוביל, אמרתי יהיה בסדר. בבוקר התוצאות התהפכו, נתניהו ניצח.

''מי ששומר על ירושלים, מגיע לו. מי שעשה אחרת, סופו לא היה טוב. זוכרים את רבין. זוכרים את שרון", דברי הרב מאזוז.