הרב עובדיה יוסף זצ"ל
הרב עובדיה יוסף זצ"לערוץ היוטיוב: הלכה יומית בוידאו

שבוע ימים לאחר שפורסם סרטון שבו נראה ראש ישיבת 'אור דוד', הרב דניאל זר, מספר כי הרב עובדיה יוסף זצ"ל התגלה אליו בחלום ואמר כי ימליץ טוב על מצביעי ש"ס, טוען מנכ"ל עמותת חדו"ש, אורי רגב, כי הפצת הסרטון ושימוש בו לצרכי הבחירות הינו עבירה על סעיפים בחוק הבחירות.

הסרטון מכיל אמירות של הרב דניאל זר שבו הוא מספר על חלום שחלם ובו הרב עובדיה הבטיח כי ימליץ טוב על המצביעים לש"ס

"הוא אמר לי להגיד בשיעור לציבור את הדברים האלה: 'תגיד להם שכל מי שהולך להצביע ויצביע לתנועה שלי, תנועת ש"ס, אמליץ עליו טוב בשמיים'", נאמר בסרטון. בדבריו אמר כי "הסיסמה שלנו עכשיו היא: הולכים לעשות רצונו של מרן ולהפוך את המדינה"

במכתב ששיגרה עמותת חדו"ש לרב זר נאמר כי "הבעת במשנה נחישות ומחוייבות כי "מעתה 'הסיסמה שלנו היא הולכים לעשות רצונו של מרן', עם זה נלך בכל הארץ ונביא את ההמונים". סרטון זה הופץ בתקשורת החרדית להמונים, ואף הועלה על ידך או מטעמך לערוץ היוטיוב הנושא את שמך".

"הדברים שנאמרו על ידך, מהווים עבירה לכאורה על סעיף בחוק הבחירות, האוסר על שידול להצביע למפלגה תוך שימוש בהבטחה לבחירות".

בדבריו הבהיר כי הוא דורש הוצאת צו מניעה להפצת הסרטון. "בנוסף לתלונה על העבירה הכרוכה במעשה זה בכוונתי לפנות מחר בעתירה ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה להוציא צו מניעה האוסר על הפצת ההבטחה הנ"ל, שכדבריך הושמעה לך בחלום, ואתה מפיץ אותה ברבים כחלק ממסע התעמולה להצבעה עבור מפלגת ש"ס בניגוד לאיסור שבחוק".