חתן השמחה
חתן השמחהצילום: אולם גני איילון

13 שנים וחצי לאחר שמושון ולבנת אפרגן נישאו בגני איילון בטבריה, חגג אתמול בנם היתום, אריאל, את בר־המצווה שלו בדיוק באותו המקום שבו התחתנו הוריו. הסיפור מובא הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות".

זו הייתה אחת התאונות המזעזעות והקשות שידעה העיר טבריה. לפני כ־10 שנים, מושון ולבנת בני ה־26, אז זוג צעיר והורים לאריאל בן השנתיים וחצי ולנהוראי בן החצי שנה, נסעו מביתם שבטבריה לביקור בכותל במהלך חול המועד פסח. רכב שפגע במכוניתם סמוך לצומת המוביל הביא למותם של מושון ולבנת והותיר את שני הפעוטות יתומים.

"כל המשפחה התרסקה ואנחנו הפכנו להיות ההורים. אנחנו חמישה אחים ואחיות משני הצדדים והוחלט שהילדים ימשיכו לחיות בבית סבתם", תיארה בכתבה בכאב הדודה יעל דדו.

"זו סגירת מעגל מאוד כואבת. היה ברור לנו שחגיגת בר־המצווה תתקיים רק באולם גני איילון. זו הייתה חתונה מדהימה שכל העיר דיברה עליה", הוסיפה הסבתא יעל אסולין, שסיפרה על הגידול של שני הילדים. "אני מגדלת את שני הילדים כסבתא מחנכת ופחות מפנקת, החיים שלנו מתחלקים ללפני ואחרי. אצלנו נותר חלל, אבל הילדים גדלו עם המון שמחה וזכו למשפחה חמה ותומכת. העצב תמיד שם והכרית סופגת".

אריאל, חתן השמחה, סיפר "זה יום שמח מאוד עבורי וחלקית גם עצוב. היה חשוב לי לעשות את בר־המצווה דווקא כאן, זה אולם מיוחד עבורי. המון זמן אני מתכונן לבר־המצווה. היו לי המון הכנות, לפני שלושה שבועות עליתי לתורה בקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה, אבל את המעגל אני סוגר כאן".