מקל. בקרוב באדום?
מקל. בקרוב באדום?צילום: רויטרס

רגע אחרי שהבטיחה את מקומה בגמר גביע המדינה בכדורסל, נראה שבהפועל ירושלים מבינים שהעונה שלהם עוד עשויה להסתיים בדאבל. כנראה שהבנה זו היא שעומדת בבסיס הדיווח כי בימים הקרובים עשויה הפועל להחתים את לא אחר מאשר גל מקל.

כזכור, מקל שוחרר ממועדון הכדורסל של הניו-אורלינס בליגה הטובה בעולם, ולמרות ניסיונות מצידה של מכבי תל אביב להחתימו ולהחזירו לארץ הקודש, סירב הרכז הישראלי בטענה שרוצה למצות את אופציית ה-NBA במלואה.

מקל עוד לא הצליח למצוא אופציה בליגה הטובה בעולם, מה שעשוי בקרוב מאוד להכריע היכן ישחק הרכז המוכשר. על פי דיווחים בשעות האחרונות, נראה שאחרי שכבר היה סגור כמעט במכבי תל אביב, מקל עשוי להגיע דווקא ליריבה המרה של הצהובים - הפועל ירושלים. 

אם אכן ינחת דווקא בירושלים ולא בתל אביב, תהיה זו הפתעה של ממש כשנראה היה כי מקל כבר סגור בתל אביב, במידה שינחת בארץ. לא רק זאת, לא ברור אם נכון למקל ולירושלים השידוך, שכן אם ינחת בירושלים המשופעת בקו האחורי עשוי דבר זה להביא למלחמות אגו בקבוצה האדומה מהבירה.

ובכל זאת, מקל הוא נכס לכל קבוצה. כשלקבוצה קוראים הפועל ירושלים ומולה מתייצבת ראש בראש מכבי תל אביב, הצהובים האלופים צריכים אכן להתחיל לחשוש, אם ייצא שידוך זה לדרך.