אלן באואר

ד"ר אלן באואר, ביולוג אמריקאי שנפצע קשה בפיגוע התאבדות בירושלים בחודש מרץ 2002 וזכה אתמול בתביעה נגד הרש"פ בבית המשפט בניו יורק אומר לערוץ 7 כי הוא מרוצה מפסק הדין.

"אנחנו מאוד מרוצים מפסק הדין ואנחנו חושבים שזה מוצדק ומודים לקב"ה שהביא אותנו לרגע זה. התהליך התחיל לפני 11 שנה על ידי יו"ר ארגון 'שורת דין' עו"ד ניצנה לייטנר-דרשן שהגישה את התביעה ונלחמה עם עו"ד של הרשות הפלסטינית מהשורה הראשונה".

באואר נפצע עם בנו בפיגוע ב-2002 בירושלים על ידי מחבל שהיה שוטר ברשות הפלסטינית ומי ששלח אותו היה איש מודיעין של הרשות הפלסטינית. "עברנו שיקום ארוך מאז הפציעה. עברתי ניתוח ולבן שלי נפגעה הראייה וב"ה הוא חזר לישיבה ומודים לה' בכל יום".

"לפני כשלשה שבועות כל משפחות התובעים שכולם אזרחים אמריקאים הגיעו לבית המשפט בניו יורק כדי להעיד נגד הרשות הפלסטינית. סיפרנו בבית המשפט על הפיגוע ועל הפציעה וב"ה הצד השני של הרשות הפלסטינית לא העלו שאלות ולא חקרו אותנו".

הוא ציין כי אין לו תחושה של נקמה אלא תחושת צדק, "לא עשינו כדי לנקום ברשות הפלסטינית אלא כדי שהצדק יצא לעולם ולהעמיד את הרשות לדין. זה אף פעם לא סוף פסוק, כי הפיגוע הולך איתנו לכל החיים. אנחנו יודעים שהרשות הפלסטינית רוצה לערער על החלטה ואנחנו נמשיך במאבק".