טביב. שוקל את המשך דרכו בכדורגל
טביב. שוקל את המשך דרכו בכדורגלצילום: פלאש 90

הפעם זה נגמר בנס, גם אלי טביב יודע את זה. כיצד זה ייגמר בפעם הבאה? אין איש יודע.

לאחר שנורו הלילה (בין שבת לראשון) לעברו 3 יריות בזמן ששהה במכוניתו בחניה שעל יד ביתו, התראיין הבוקר אלי טביב בעלי מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים לתכנית "בוקר ספורט" בערוץ הספורט והטיל פצצה של ממש.

לאחר מספר שעות מהתקרית החמורה שהורידה את הכדורגל הישראלי לשפל חדש אמר טביב, "אשתי אומרת לי להפסיק עם הכדורגל". לדבריו של הבעלים הירושלמי הוא שוקל את צעדיו בכדורגל הישראלי כשכעת נראה כי הסיכויים לסיום דרכו במועדון מהבירה ובכדורגל הישראלי בכללו קרוב עד מאוד.

גם במועדון הצהוב שחור יודעים, זהו רק עניין של זמן עד שטביב יעזוב. לדברי גורם בכיר בקבוצה הבית"רית "הפעם אישתו של טביב לא תאפשר לו להמשיך. יש לו אישה וילדים, טביב יעזוב בקרוב".

זו לא הפעם הראשונה בה טביב מאויים וחי בתחושת סכנה ממשית לחייו. עוד בזמן ששימש כבעלי הפועל תל אביב נזרקו לעבר ביתו של טביב רימוני יד, ובפעם נוספת נמצא מתחת לרכבו רימון רסס. אז טענה המשטרה כי גורמים עבריינים אחראים לכך, כעת טביב טוען כי מי שעומד מאחורי הירי לעברו קשורים בקשר ישיר לכדורגל הישראלי. 

בראיון הבוקר האשים טביב את משטרת ישראל באלימות כלפיו ובסכנה לחייו, "משטרת ישראל לא עושה דבר נגד האלימות כלפיי", אמר הבעלים הירושלמי. 

אז מי הם אותם הקשורים בקשר ישיר לכדורגל הישראלי ושונאים לטביב? כוונתו הסמויה של טביב היא ככל הנראה לאוהדי הפועל תל אביב, שכבר בזמן ששימש כבעלי המועדון האדום מתל אביב יצאו כנגדו של הבעלים הירושלמי כיום ואירגנו מחאות אל מול ביתו בכדי שימכור את הקבוצה מידיו.

בעמותת האוהדים של הפועל תל אביב הגיבו לדבריו של טביב ואמרו הבוקר כי "העמותה מגנה כל שימוש באלימות ומאחלת לטביב החלמה מהירה. מדובר באירוע חמור ומטריד ביותר. עם זאת, תהיה זו טעות מרה לקשור בין נסיון ההתנקשות לבין אוהדי כדורגל. מר טביב הוא עבריין מורשע ויש להניח שכמו באירועי רימון ההלם ורימון הרסס מי שעומד מאחורי האירוע הלילה הם גורמים עברייניים בעלי רקע פלילי".

בינתיים, מחר (שני) יגיע טביב לבית המשפט בכדי לשמוע את גזר דינו בפרשת הכאת הקטין אוהד הפועל תל אביב. האם ישנו קשר בין האירועים או צירוף מקרים בלבד?