שחקני חולון (בצהוב), היכל חדש רק בשנה הבאה
שחקני חולון (בצהוב), היכל חדש רק בשנה הבאהאודי ציטיאט, מנהלת הליגה

הכדורסל הישראלי עושה צעד נוסף בדרך לקדמת הבמה. לאחר שבשנה שעברה נחנך היכל "הקונכיה" בבאר שבע באירוע האולסטאר הישראלי של ליגת ווינר סל, היום (ראשון) היה זה תורה של העיר חולון להתהדר בהיכל חדיש ומפואר לקראת קיומו של ערב הכדורסל המיוחד שיתקיים ביום שלישי הקרוב בהיכל החדש שבעיר הילדים.

5,600 מקומות ישיבה וסטנדרטים גבוהים עשויים להנגיש לצופים הרבים את חווית הצפיה במשחקי הקבוצה המקומית, הפועל חולון, כשבנוסף אליהם ההיכל ישמש גם לכנסים ואירועי ספורט נוספים.

בטקס החניכה שהתקיים היום בעיר הילדים, מיתגו את האולם החדש כ"אולם מליגה אחרת", ואכן היה נראה כך הדבר כשמלבד פנים ההיכל, גם בסביבה שמחוץ לו השקיעו בעיריית חולון ובטוטו כסף רב. 

בניגוד גמור להיכל הפיס ארנה שבירושלים שנחנך בתחילת העונה, וגם להיכל הדרייב-אין של הפועל תל אביב שנחנך לפני כמה חודשים ספורים, בעיריית חולון חשבו על האוהדים הרבים שיגיעו למשחקים בהיכל החדש ולכנסים בו והקצו מגרש חניה גדול ומרווח לטובת המבקרים הרבים.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון בחר לפתוח את דבריו בדברי ברכה ותודה לטוטו שעזרו להשקיע כספים רבים בהיכל החדש. "לקח לנו זמן לבנות את האולם כי לא היה כסף, אבל בטוטו נרתמו והיו מאוד אכפתיים. לא חסכנו, הוצאנו 100 מיליון שקלים מהקופה ורצינו לבנות את האולם הטוב ביותר, כדי שיהיה לדורות הבאים", אמר ששון.

למרות חניכת ההיכל החדש, מועדון הכדורסל של הפועל חולון שנמצאים במקום השלישי בטבלת ליגת העל שבכדורסל לא יעברו לשחק בהיכל כבר העונה כי אם רק בעונה הבאה. עד אז צפוי ההיכל החדש לאכלס כמה מהאליפויות החשובות ביותר כמו הגרנד פרי בהתעמלות אמנותית ועוד שלל מופעי תרבות וספורט. הראשון מבין האירועים שיחנוך רשמית את ההיכל החדש יהיה אירוע האולסטאר הישראלי של ליגת ווינר סל שיתקיים ביום שלישי הקרוב.

יחד עם היכל הפיס ארנה שבירושלים, היכל הדרייב-אין והיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, והיכל הספורט רוממה של מכבי חיפה נראה שהכדורסל הישראלי מתקדם בצעדי ענק, כי כלל ידוע הוא - כשהמתקנים טובים, איכות הכדורסל עולה.