חברת הכנסת, איילת שקד (הבית היהודי), אומרת לקראת עצרת הימין שתתקיים במוצ"ש הבאה בכיכר רבין בהשתתפות עשרות גופי ימין כי "מערכת הבחירות הנוכחית אינה עוד מערכת בחירות, היא מערכת בחירות שעוסקת יותר מכל בעיצוב עתידו של עם ישראל בארץ ישראל".

"התחזקותם של ארגוני טרור, התערבותן של מדינות אירופה ותמיכתן בארגוני שמאל בארץ, מורכבותה של מערכת היחסים עם ארה"ב וכמובן האיום האיראני - הם פרמטרים קריטיים שחייבים לתת עליהם את הדעת, שחיוניים לביטחונו ועתידו של עם ישראל בארץ ישראל".

שקד התייחסה לעצרת שמאל הצפויה להתקיים בשבוע הבא, שם יקראו להחלפת השלטון בישראל, "עצרת שמטרתה לכונן ממשלה בישראל שתחלק את הארץ, תפגע בגושיי ההתיישבות ובאזרחים החיים מחוצה להם ותפקיר את ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל בידי אויבנו. האם זו הממשלה שאנו מקווים שתמשול כאן בשנים הבאות?".

היא קישרה את הבחירות לימי הפורים שיחולו השבוע, "מזכיר לנו יותר מכל את הצורך בשילוב של אמונה עם עשייה, את הצורך בעמידה על עקרונותיך ולקיחת אחריות על עתידך. אלמלא פעולותיהם של מרדכי ואסתר לא היינו עומדים כאן היום".

שקד התייחסה גם לנאום נתניהו בקונגרס הצפוי להתקיים מחר, "אפשר לאהוב או לא לאהוב את נאומו של נתניהו בקונגרס, אפשר לגרוס כי זהו תרגיל פוליטי מבריק שמחביא אינטרס צר בלבד, אך האמת היא שנאום שכזה חשוב מאין כמוהו משום שאומות העולם אינן מעריכות אומה חלשה, נטולת עמוד שדרה וגבולות, ומשום שחשוב שנעמוד איתן אל מול האנטישמיות הגואה בעולם וניקח אחריות על עתידנו".