מפגיני הליכוד מול ידיעות אחרונות
מפגיני הליכוד מול ידיעות אחרונותצילום: תומר נוברג. פלאש 90

יו"ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר תוקף בחריפות את עיתון "ידיעות אחרונות" שלדבריו פועל להפלת שלטון הימין בישראל.

קצובר סיפר כי בשבוע החולף פורסם בדף הפייסבוק של העיתון סרטון של ארגון 'מיליון ידיים', שקורא לציבור להגיע להפגנת השמאל שתיערך במוצאי השבת הקרובה בכיכר רבין בתל אביב.

בסרטון מוצגת דמות ישראלית ממוצעת שנלחמת ביוקר המחייה במדינת ישראל. הסרטון סוקר בדרך ויזואלית את מאבקיה הכביכול מוצלחים של הדמות – החל מחיסכון במכולת ומעבר מוצלח בין בנקים וכלה בחזרה ממבצע צוק איתן, ומעביר מסר ציני לפיו הישראלי אינו צריך להישאר פראייר, אלא עליו להילחם על תנאי מחייה טובים יותר.

כמו כן, הדמות המוצגת בסרטון אוחזת בעיתון 'ישראל היום' כשברקע מציג אותו הקריין באור שלילי. 

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, ממארגני עצרת הימין במוצאי השבת הבאה בכיכר רבין, מדגיש כי מדובר באבסורד בו גוף תקשורת מתגייס באופן בוטה לטובת צד אחד. "לצערי, 'ידיעות אחרונות' מציב שוב ושוב רף חדש של תקשורת מוטה ולא אובייקטיבית. פרסום הסרטון של עמותת השמאל הקיצוני 'מיליון ידיים' בדף הפייסבוק משקף שוב את זיקתו המובהקת של 'העיתון של המדינה' לאותה חונטה שמאלנית שמבקשת בכל מחיר לנטוע בציבור אווירה מלאכותית כאילו השמאל מייצג את דעת הרוב בעם.

"מן הראוי היה שבעולם מתוקן יסקר העיתון של המדינה בצורה שווה גם את מפגן ההמונים של הימין שיתקיים שבוע לאחר מכן אף הוא בכיכר רבין ושמטרתו לעצור את הקמפיין האגרסיבי להפלת נתניהו ושלטון הימין בישראל. עצוב לראות שהעיתון של המדינה הפך להיות בוז'י-תון".