מודאג. לוין
מודאג. לויןצילום: פלאש 90

יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ יריב לוין, מתייחס הערב (מוצאי שבת) לדבריו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן בעצרת השמאל בתל אביב - שםם תקף את התנהלות נתניהו.

״הפטפטת חסרת האחריות של מאיר דגן גורמת נזק אדיר לבטחון המדינה. דגן פועל ממניעים פוליטיים ברורים והשנאה לראש הממשלה עיוורה כבר מזמן את יכולתו לראות את המציאות. הנזק חמור עוד יותר כאשר אמירותיו המסוכנות של דגן מנוצלות עד תום על ידי התעמולה האיראנית כדי לנגח את ישראל".

לוין הוסיף "בעוד ראש הממשלה מנהל מערכה בעלת חשיבות הסטורית נגד התחמשות איראן בפצצה גרעינית, מעז דגן לפגוע באופן שיטתי במאמץ הישראלי ובביטחון של כולנו.

היה מצופה מבכיר לשעבר בתפקיד כה רגיש במערכת הביטחון לגלות אורך רוח, להתאפק ולא לנצל באופן כה בוטה את עברו שלו על מנת לנסות ולהשפיע לרעה על עתידם של אזרחי ישראל כולם".

במוקד העצרת הערב עמד נאומו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן, שתקף את מדיניותו של ראש הממשלה נתניהו: "יש לנו מנהיג שנלחם רק במערכה אחת - המערכת להישרדות הפוליטית של עצמו".

"ישראל היא מדינה מוקפת אויבים, אבל האויבים אינם מפחידים אותי. אני חושש מההנהגה שלנו", האשים ראש המוסד לשעבר. "אני מפחד מהיעדר החזון ומאובדן הדרך, אני מפחד מההססנות והקיפאון, ואני מפחד מעל הכל ממשבר המנהיגות שהוא החמור ביותר שהיה כאן עד היום".