Leftist rally in Tel Aviv, March 2015
Leftist rally in Tel Aviv, March 2015Hadas Parush/Flash90

העיתונאי חגי הוברמן מביע הבוקר (שני) חרטה על הכותרת המקורית שניתנה למאמרו שפורסם באתר ערוץ 7, לאחר שלטענתו המשל שעומד בבסיס הכותרת לא הובן.

"טעיתי כשלא הבנתי שהמשפט האחרון יוצא מהקשרו, אני הייתי בטוח שהמשל על זה שאדם שהורג את הוריו ואז בוכה על זה מוכר לכולם, והמשפט לא יוצא מהקשרו", ציין הוברמן בראיון לגלי צה"ל.

הוברמן ציין עם זאת, כי על תוכן דבריו שפגעו באלמנתו של סא"ל דולב קידר הוא איננו מתנצל, "למיכל יש חלק בהטפה למדיניות שלדעתי יביאו להרוגים נוספים. המוות של בעלה, שהיה גיבור ישראל. הזמינו אותה בגלל המוות של בעלה. היא עשתה את השימוש האמוציונלי במוות של בעלה".

בראיון הדגיש הוברמן, כי קריאה להסדר מדיני ולנסיגות משמעותה היא קריאה לצעדים שיביאו להרוגים נוספים, "הסדר מדיני זה שם קוד לנסיגה. נסיגה שווה הרוגים. מי שרוצה להפסיק את שפיכות הדמים שיפסיק את הנסיגות".

הוברמן סיפר כי כותרת מאמרו שונתה לאחר שעורכי האתר והוא הבינו שהטענות יצאו מהקשרן, "ראינו את התגובות והבנו שהיתה טעות, חשבתי שיבינו את הפרפרזה ולא הבינו אותה".

בראיון תקף הוברמן גם את הסטנדרט הכפול שמפעילה התקשורת מול קבוצות אוכלוסיה שונות, "תאר לך שבהפגנת הימין במוצאי השבת הקרובה היתה עולה אלמנה דתיה, בכיסוי ראש והיתה מאשימה את אריק שרון ואומרת 'בגלל אריק שרון בעלי מת'. היו קורעים אותה לגזרים".