דניאלה וייס, חברה בהנהלת תנועת ההתיישבות נחלה, וממארגנות העצרת למען ארץ ישראל ביום ראשון בכיכר רבין, אומרת לערוץ 7 כי היא משוכנעת שכיכר רבין תעלה על גדותיה.

לדבריה, "אתמול ישבתי בחפ"ק של העצרת, והיה כזה זרם של טלפונים של אנשים מאושרים, ששמחים שהעברנו את העצרת ממוצאי שבת ליום ראשון, אנשים ממקומות רחוקים רוצים לבוא".

וייס קובעת, כי כדי לנצח את הבחירות, צריך להינשא על גל של רוממות רוח, "הזמנו את כל השרים, הח"כים ומפלגות הימין, כולל את ראש הממשלה".

"אנשים רוצים לחוש את רוממות הרוח לפני הבחירות", היא מסבירה, "ראינו את העצרת של השמאל, היו שם בקושי עשרים אלף איש, עם כל הגיבוי של אירופה והכספים העצומים הם לא הצליחו. הבעיה לא הייתה רק מספרית, אלא אווירת הבאסה, אוירה לא נעימה, כמה רע כאן, אנשים בוכים על המדינה. אף אחד לא רוצה לשמוע את זה".

"אנשים דווקא כן אוהבים את הארץ, כל העולם מתפעלים מההישגים של מדינת ישראל. ראינו איך כל החרמות לא עזרו וכן קונים סחורה ישראלית", טוענת וייס.

וייס מקווה שהעצרת תסייע לימין כולו לנצח בבחירות, "הפעילים לא יפעלו אם תהיה אוירה של קטסטרופה שעתידה להתרחש, אלא אם תהיה תחושה של רוממות, רק ככה מכניסים חשמל לאוויר. באווירת נכאים כמו שהיתה אצל השמאל, אי אפשר להשיג שלטון".