כיכר רבין
כיכר רביןצילום: פלאש 90

כשבוע לאחר קיום עצרת השמאל בכיכר רבין בקריאה להחלפת השלטון בישראל ולהקמת מדינה פלסטינית, יחזור הימין לכיכר לאחר שנים רבות ויקיים עצרת ענק שכותרתה "מאוחדים למען ארץ ישראל" שבו צפויים לנאום כל ראשי מפלגות הימין, כאשר נראה כי קיימת סבירות גבוהה כי ראש הממשלה יגיע.

היחידה לאבטחת אישים נמצאת בכיכר רבין מצאת השבת ועובדת על במה שתותאם לצרכי ההגעה הביטחוניים.

אתמול (שישי) הוציא השר נפתלי בנט סרטון שבו הוא קורא לציבור להגיע לעצרת. בדבריו הדגיש כי "אתם באופן כללי מאמינים למה שאתם קוראים בתקשורת? אה, לא? אז גם הפעם אל תאמינו למה שאתם קוראים בתקשורת! התקשורת מנסה לדכא את הימין, לייאש אותנו כאילו הבחירות נגמרו ותכף ציפי לבני ובוז'י הרצוג הם ראש ממשלת ישראל.

''לא ניתן לייאוש הזה לנצח. ביום ראשון בשבע בערב בכיכר רבין - עצרת גדולה של המחנה הלאומי האמיתי. אני רוצה שכולם יגיעו, גם אודי דוידי ועמיר בניון יהיו שם וגם רבבות רבבות אנשים טובים. תרימו את הראש! יום ראשון בשעה שבע בערב בכיכר רבין".

השר ישראל כץ, נציג הליכוד בעצרת אמר הערב כי "אני מעריך שראש הממשלה יגיע לעצרת. עוד הדגיש השר כ"ץ כי "הבחירות ביום ג' הינן גורליות לעתיד המדינה. התקשורת והאליטות התגייסו להפיל את הליכוד ולהעלות לשלטון את השמאל והערבים ולכן אסור לנו לשבת בבית. ביום א' ב-19:00 תתקיים בכיכר רבין בת״א עצרת לתמיכה בארץ ישראל ובניצחון המחנה הלאומי בבחירות בהשתתפות ראשי מפלגות, אומנים תומכי ליכוד, ורה״מ בנימין נתניהו". השר כ"ץ שמשמש כיו"ר מטה הכנסת מטעם הליכוד סיים את קריאתו במילים "השתתפותכם חובה!".

שר הבינוי אורי אריאל קרא לציבור להגיע לעצרת ההמונים ואומר כי "מול כל החולשה הערכית שמנשבת משמאל אנחנו צריכים לבוא בהמונינו ולהגיד בצורה ברורה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. רק ממשלת ימין חזקה תמנע רעיונות מנותקים מהמציאות מבית היוצר של השמאל הקיצוני, רעיונות שמדינת ישראל ניסתה יותר מדי פעמים ובמקום להביא שלום הם הביאו רק דם יזע והרבה דמעות".

השר אריאל אף הוסיף ואמר "כידוע, כאשר השמאל מביא 20,000 איש לכיכר אז התקשורת מכפילה את המספר, ואילו כאשר הימין מביא 100,000 איש התקשורת מורידה. לכן אנחנו חייבים להגיע בהמונינו כדי לא לאפשר לתקשורת לנסות ולתעתע בציבור לגבי הצלחת המפגן".

מהמטה המאוחד למען ארץ ישראל מדגישים כי מספר ההסעות עומד על כ-700, כאשר לכך יש להוסיף צפי של עוד עשרות אלפים שיגיעו בצורה עצמאית. "אנחנו מתכוונים למלא גם את הרחובות הסובבים את כיכר רבין כאשר אנו סבורים שכמות המשתתפים בעצרת תעלה בצורה משמעותית על פני עצרת השמאל, אבל החשוב ביותר היא אווירת רוממות הרוח והאחדות שצפויה לאפיין את העצרת, כיאה לכלל המחנה הלאומי".

בעצרת צפויים להופיע האמנים אודי דוידי ועמיר בניון במטה המאוחד נמסר כי "כיאה לעצרות של הימין יופיעו יוצרים מרוממי רוח. בניגוד גמור לאווירת הנכאים שאחזה לפני שבוע בעצרת השמאל, שהפילה את רוח המשתתפים באמצעות אנשים בוכיים מעל גבי הבמה, הרי שהעצרת ביום ראשון תעצים את תחושת האחדות למען ארץ ישראל, אווירה שנשענת על אידאולוגי שיוצק לתוכו ערכים של אהבת הארץ, חיבור איתן למסורת ישראל, למורשת ולהיסטוריה היהודית, אווירת אחדות ושמחה.

''עשרות אלפי המשתתפים יזכו לאווירה שמעלה על נס את הדברים המופלאים שאנו חווים כמדינה מתקדמת ופורחת בשלל התחומים", מבטיחים המארגנים.