שבע שנים אחרי ייסודו של 'הדף היומי בהלכה' על ידי הרב אלישיב זצ"ל, השתתפו אמש אלפים רבים מנבחני ארגון לימוד ההלכה היומי 'דרשו' בשני אירועים שהתקיימו בהיכל יד אליהו בתל אביב ובבנייני האומה בירושלים.

האירועים התקיימו לציון סיום המחזור הראשון של הדף היומי בהלכה ופתיחתו של המחזור השני.

באירועים השתתפו רבני הציבור החרדי על כל גווניו. הרב גרשון אדלשטיין, אחד ממנהיגי הציבור הליטאי אמר כי "זו זכות גדולה מאוד לכל אלו שלומדים משנה ברורה בקביעות. בגלל זה הם מקיימים את מה שהם לומדים".

מנהיג הציבור הליטאי הרב שטיינמן בן ה-97 נטל חלק באירוע ב'יד אליהו' ואמר כי "צריך לעשות כינוסים כאלו לחזק את הציבור, היות שיש חלק גדול שחלילה וחס להיפך, אנחנו צריכים להרבות בכינוסים אלו, וכינוס צדיקים טוב להם וטוב לעולם. ובזכות זו נזכה לכל טוב, וכל ישראל ירבו בתורה ובמצוות וכלל ישראל יעשו מה שהקב"ה רוצה מאתנו".

גם נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שלום כהן השתתף באירוע בירושלים ואמר כי "אני תמיד אומר לשואלים אותי ללמוד משנה ברורה שמסביר גם את דברי מרן הבית יוסף בשו"ע וגם את דברי הרמ"א".

הרב שלמה רוזנשטיין העומד מאחורי הפקת הענק אמר כי אי אפשר להתקיים ללא לימוד ההלכה. "ההלכה היא נר לרגליו של יהודי שומר מצוות", אמר. "אם לא יודעים ולא לומדים את הדברים בצורה מסודרת, קשה לזכור וקשה להיות בקיאים בכל המשנה ברורה. המסלול הזה בהחלט שינה את עולם ההלכה והתורה. רבים מצטרפים אליו יום-יום, וכך 'קונים' את כל הנושאים ההלכתיים כדי לחיות על פיהם".