אוטובוס אגד
אוטובוס אגדמאיר סלע

ועד עובדי חברת "אגד תעבורה" הודיע כי ישבית מחר (חמישי) בבוקר את התחבורה הציבורית של החברה בין השעות 5:00-10:00 בבוקר. 

הערים בהן ייפגע שירות התחבורה הציבורית: אשדוד, נתניה, מבשרת, גבעת זאב, מעלה אדומים, נתיבות, אופקים, אשקלון, שדרות, אלעד, קריית גת, קריית מלאכי ובכן בקווים הבינעירוניים של החברה.

הנהלת אגד תעבורה מסרה כי היא רואה בחומרה את החלטת הוועד בעיקר משום שביום ראשון קבעו הצדדים להיפגש בכפר המכביה ולהמשיך את הדיונים על גיבוש ההסכם הקיבוצי החדש.

"אנו מתנצלים בפני ציבור לקוחותינו על שוועד העובדים לא למד את הלקח מהאירוע הקודם, בו הוא השבית את השירות ללא התראה וללא כל סיבה, ופגע בשגרת היום של עשרות אלפי נוסעים ברחבי הארץ. אנו מכבדים את זכות העובדים להתאגד אבל סבורים, כי על הוועד להפגין כבוד רב יותר כלפי הנוסעים ולמתן את הנכונות שלו לפגוע בהם שוב.

"דומה, כי ועד העובדים התאהב בנשק ההשבתה ושוב בוחר לעשות בו שימוש לא אחראי ונמהר מדי. לצערנו, גם הפעם זו תהיה שביתה מיותרת, שלא תשיג דבר למעט נוסעים כועסים, ולכן אנו קוראים לוועד לגלות אחריות ולדבוק במסלול ההידברות", נמסר מהחברה. 

נזכיר כי בתחילת החודש נרשמו שיבושים קשים בקווי "אגד תעבורה". ההנהלה היא זו שהחליטה להשבית את התחבורה בעקבות מחאה של הנהגים להתיר לנוסעים לנסוע בחינם.

הנהגים זעמו על ההנהלה שסירבה להתקדם במשא ומתן על הסכם קיבוצי לעובדים, בגינו הכריזו בחודש ינואר על סכסוך עבודה.