שיר געגוע לכאן
שיר געגוע לכאןעטיפת הסינגל

לאחר תשעה אלבומי אולפן וכ-15 שנות פעילות הכוללת הופעות בכל רחבי העולם ושיתופי פעולה מוסיקאליים מרגשים עם מיטב האמנים בישראל ומספר אמנים בינלאומיים, ישחרר בקרוב דניאל זמיר אלבום הופעה חיה ראשון עם הרביעייה שלו ובו מארח את ברי סחרוף, אהרון רזאל ואביתר בנאי אשר משתפים עימו פעולה בהפקות מוסיקאליות שונות לאורך השנים.

דניאל זמיר, זוכה פרס ראש הממשלה לשנת 2010, מהמוזיקאים המוכשרים והמוערכים בישראל, אשר מאחוריו רשימה מפוארת של שיתופי פעולה עם מיטב האמנים בישראל שיחרר עד כה תשעה אלבומי אולפן בהם חמשה אלבומים בינלאומיים וארבעה ישראלים.

אלבום ההופעה החיה הוקלט לפני כחצי שנה בשני מופעים של דניאל, האחד בזאפה תל אביב והשני בזאפה ירושלים והוא מגיש את דניאל במלוא תפארתו. דרכו הייחודית של דניאל זמיר וסגנונו המוסיקלי המאופיין בפיוז'ן ייחודי של ג'אז, מוסיקת עולם, נגיעות מוסיקה חסידית, וירטואוזיות ובעיקר נשמה יהודית ישראלית רכשה לו עם השנים קהל רב אשר הולך איתו דרך ארוכה וקרובה.

"שיר געגוע לכאן" יצא לראשונה לפני כארבע וחצי שנים בביצוע משותף של דניאל זמיר עם אביתר בנאי, נכלל באלבומו השביעי "געגוע לכאן" וזכה להשמעות רבות ולחיבוק מצד הקהל.