החיה את הרעיון. משה כחלון
החיה את הרעיון. משה כחלוןפלאש 90

יו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון, הורה לצוות המשא ומתן של המפלגה לבטל את הפגישה שתוכננה להיום עם צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד.

לדברי המפלגה, ההחלטה התקבלה "בעקבות המעשה הפוליטי של הליכוד של חלוקת תפקידים על חשבון כלי העבודה הדרושים להורדת מחירי הדיור וטיפול ביוקר המחיה - עוד לפני שצוותי המו"מ הקואליציוני ישבו".

השבוע סיכמו נתניהו וכחלון על מינויו של האחרון לתפקיד שר האוצר, אך למרות ההסכמה - לא בטוח שכחלון מתכוון לעשות לנתניהו חיים קלים. "איש לא ניהל איתנו עדיין משא ומתן ולכן איש לא יכול היה להסכים בשמנו לדבר וחצי דבר", כתב אמש כחלון בעמוד הפייסבוק שלו.

"במקום לעסוק בטיפול במצוקת הדיור והורדת יוקר המחיה, מישהו חושב שדחוף יותר לחלק את כלי העבודה הנדרשים לשם כך באופן פוליטי וחסר היגיון תרבותי", הוסיף כחלון. "האזינו לדברים שאני אומר בקולי, כל השאר זה ספינים של בעלי עניין".

בתוך כך, צוות המשא ומתן של הליכוד יחל היום בדיונים עם נציגי שאר הסיעות שצפויות להרכיב את הקואליציה, וזאת לאחר שאמש הטיל נשיא המדינה ראובן ריבלין באופן רשמי את מלאכת הרכבת הממשלה על נתניהו. הפגישה עם נציגי הבית היהודי תיערך ב-11:30 בחדר סיעת הליכוד במשכן הכנסת. נציגי ש"ס יגיעו לפגישה ב-14:30, נציגי ישראל ביתנו ב-16:30 ונציגי יהדות התורה ב-19:00. הפגישות צפויות לארוך שעתיים כל אחת.