המועצה הארצית של תנועת בני עקיבא המתקיימת אחת לחמש שנים, נפתחה הבוקר (חמישי) בירושלים.

במועצה משתתפים השנה כ-350 צירי התנועה מכל רחבי הארץ. בכינוס הפתיחה שהתקיים בישיבת הכותל ברובע היהודי השתתפו ראש מרכז ישיבות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן והרב הראשי לצה''ל הרב תא"ל פי פרץ.

בכינוס הבוקר סיפר הרב רפי פרץ כיצד תנועת בני עקיבא שינתה את חייו מהקצה אל הקצה. "גדלתי בשכונת קריית יובל בירושלים במשפחה מסורתית. הלכתי לבית ספר יסודי דתי, ובכיתה ד' הלכתי לצופים", אמר הרב פרץ.

"לאט לאט בא אלי המדריך הראשון שלי מבני עקיבא וניסה לשכנע אותי לעשות מהפכה בתוכי. מילד שחי במקום חילוני להוויה דתית, למדתי במקום אחד וחייתי אחרת". כמו כן, הדגיש הרב את הערכתו הרבה לתנועה ואמר: "אני חב הרבה תודות לתנועה היקרה הזאת היא חוללה בי את מהפך החיים שלי ואני חושב שהיא נטעה בי נטיעות נפלאות שבזכותן אני ממשיך בדרך שאני מאמין שהיא דרכה של בני עקיבא".

ראש ישיבות ואולפנות בנ"ע הרב חיים דרוקמן דיבר על החשיבות הגדולה בחיזוק אהבת ישראל. "רק כדרכו של הלל אפשר לאחד את עם ישראל, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה. רק מתוך אהבת הבריות ניתן לקרבם לתורה ויש צורך לאהוב את הבריות, ולא לאהוב כדי לקרב לתורה. מתוך זה - זה נובע. אתה רוצה להעניק לו את הטוב ביותר, מתוך אהבה", אמר הרב דרוקמן.

אירוע השיא יתקיים הערב בעת חנוכת משכנה החדש של התנועה ברח' יהושע יבין בעיר. בית בני עקיבא החדש, בן 3 קומות, כולל משרדים חדשים עבור הנהלת התנועה ומרכז הדרכה גדול שישמש את מדריכי התנועה מכל הארץ. כמו כן, סניף מרכז ירושלים שנמצא בצמוד למבנה שופץ עבור חניכי הבירה.

בטקס צפויים ליטול חלק שר הבינוי אורי אריאל, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן וראש ישיבות ואולפנות בנ"ע הרב חיים דרוקמן.