יורם שפטל
יורם שפטלצילום: פלאש 90

עו"ד יורם שפטל תוקף בחריפות את עיתון ''ידיעות אחרונות''.

בפינתו השבועית בערוץ 7 אמר שפטל כי "בפשקוויל 'ידיעות אחרונות' נעשו דברים מאוד חמורים במהלך מערכת הבחירות. מצידם היה כאן גם אינטרס בסיסי, כלכלי, מושחת ובזוי, קרי חיסול העיתון 'ישראל היום', שחיסל את מעמדו של ארנון מוזס, כצר והשליט הבלעדי של התקשורת הישראלית".

לדבריו, במהלך מערכת הבחירות פורסמו בעיתון שקרים על בנימין נתניהו. "כשפורסם המסמך האמריקאי האנטישמי, שבמרכזו המזימה להחזיר את מדינת ישראל לגבולות אושוויץ 67' ולבתר את ירושלים, נתניהו דחה את זה אז על הסף.

''אבל כל זה לא מנע מ'ידיעות אחרונות' באמצעות העיתונאי נחום ברנע, להציג את המסמך כראייה לכך שנתניהו הסכים לנייר הזה כבסיס למשא ומתן".

שפטל מקווה כי שלדון אדלסון, בעלי "ישראל היום", ידע להגיב בהתאם. "אדלסון שכיסו עמוק אלף מונים מכיסו המידלדל של ארנון מוזס, חייב להגיב על ההתפרעויות של הפשקוויל הזה. הוא יכול לחסל לחלוטין את 'ידיעות אחרונות', על ידי פגיעה במהדורת יום שישי של העיתון, שהיא עדיין המשענת הכלכלית האחרונה של העיתון הזה ויוצאת בחצי מיליון עותקים".

ויש לו גם הצעה, "על עיתון 'ישראל היום' להגדיל בכל ימות השבוע ומיוחד ביום שישי את העיתון, לטובת מכירת מודעות במחיר נמוך בשבעים וחמישה אחוזים מהמחיר הנוכחי שיש ב'ישראל היום'. בנוסף עליו להגדיל את התפוצה של העיתון במיוחד ביום שישי, במאתיים אלף עותקים נוספים. בדרכים האלה תפוצתו של 'ידיעות' תרד באופן דרסטי, ותהיה נדידה המונית של מודעות.

"בתוך שישה חודשים העיתון 'ידיעות אחרונות' מחוסל. כך יעשה למי שהתפרע תוך כדי הפרחת שקרים מחרידים מדי יום ביומו כדי להביא לניצחון של שונאי ישראל שרצו בתבוסתנו".