חברת הכנסת המיועדת נאוה בוקר (הליכוד) סיירה בשומרון וסיפרה כי היא שוקלת ברצינות לעבור להתגורר באחד מיישובי האזור.

ח"כ בוקר שמחה לשמוע על אחוזי הגידול המשמעותיים באוכלוסיית שומרון והתייחסה לחשיבות האידיאולוגית של האזור. "אסור לוותר על יהודה ושומרון ואני לא מתייחסת רק לפן הביטחוני. זאת הארץ שלנו, יש לנו ארץ נהדרת וצריך לשמור על כל חתיכת אדמה שיש לנו כאן".

עוד התייחסה בוקר למשבר הדיור בישראל והציעה: "צריך למשוך לכאן כמה שיותר ישראלים שיבואו לגור כאן וימלאו את השומרון. אם יבנו כאן כמו שצריך זה  בהחלט יכול להוות פתרון לבעיית הדיור בישראל".

בוקר הבטיחה לראשי מועצת שומרון כי דלתה פתוחה בפניהם תמיד. "זה מקום נהדר לגור בו ואני באמת שוקלת זאת".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר כי "נאוה מסמלת את סוג הנשים שלקחו את היגון והכאב והפכו אותם לעוצמה של עשייה ופעילות למען הציבור. אני מאחל לה הצלחה בתפקידה החדש. היא תמיד תהיה בת בית בשומרון".

במועצה האזורית שומרון סיפרו כי בשבועות הקרובים צפויים להגיע לסיורי עומק עשרות ח"כים ושרים חדשים וותיקים כאחד. מ"מ ראש המועצה יוסי דגן ציין כי המועצה מארחת באופן קבוע נציגי ציבור ומעצבי דעת קהל מהארץ ומחו"ל מתוך נקודת הנחה שאין כמראה עיניים.

"אנו שמחנו לארח את ח"כ בוקר אשר מכירה את השומרון ומכירה את החשיבות של השומרון ברמה הציונית למדינת ישראל, ברמה היהודית והביטחונית. יחד נוכל לשלב ידיים, אנחנו פה מהשומרון ונאוה מהכנסת. תפקידנו הוא לבנות את השומרון ולהביא ליו"ש מיליון יהודים. אנו שמחים לשתף פעולה ומאמינים כי זה התפקיד ההיסטורי שלנו", דברי דגן.