כלי עבודה. כחלון, הערב
כלי עבודה. כחלון, הערבצילום: עמית אופק

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, הגיע הערב (ראשון) לכנס פעילים והרמת כוסית של מפלגת כולנו בקרית שדה התעופה.

כחלון התייחס לדרישותיו במשא ומתן הקואליציוני ואמר, "בימים האחרונים מתנהל משא ומתן, אנחנו הגשנו את הדרישות שלנו ושימו לב- שום דבר לא השתנה. אנחנו רוצים דבר אחד – להצליח איפה שאחרים נכשלו".

לדבריו, "מפלגת כולנו היא התקווה של מאות אלפי אנשים בארץ שמקווים שנצליח איפה שאחרים לא רצו להצליח או נכשלו. חייבים לייצר פתרונות ומפלגת כולנו תייצר את הפתרונות האלה".

כחלון ציין, כי "אנחנו באים למו"מ בידיים נקיות. הענקנו את המנדט ולא ביקשנו שום דבר, לא תפקידים, לא ניצלנו את המצב הזה, באנו ביושר, בניקיון כפיים ובענווה ואמרנו – תנו לנו את הכלים לטפל בשכבות החלשות, בסטודנטים, בקשישים, בחיילים המשוחררים".

"ביקשנו את מנהל התכנון כדי לתכנן דירות, ביקשנו את מנהל מקרקעי ישראל כדי לשחרר קרקעות שיהיה איפה לבנות. לא ביקשנו מעבר לזה. ביקשנו כלי עבודה, לא שרים או שגרירים. אני לא מוכן להיכנס למלכודת הזאת, מי שרוצה אותנו כשותפים יקבל אותנו כשותפים, מי שרוצה שניקח אחריות – אנחנו מוכנים. אבל תנו לנו סמכות. לא תשאירו אותנו עם אחריות ללא סמכות", הסביר כחלון את הדרישות.

"תנו לנו את הכלים לפתור את משבר הדיור. אם לא נצליח לפתור את משבר הדיור כשיהיו לנו הכלים לא אחכה שיפטרו אותי, אלך לבד. אנחנו באים לעשות, לא לדבר. תנו לנו את הכלים –נעשה. אם לא תתנו לנו את הכלים לא נהייה שם", שיגר כחלון איום מרומז.