שילוט תיירותי
שילוט תיירותיצילום: חברת עדן

 אחרי עבודה של מספר חודשים, הסתיים אתמול, פרויקט השילוט התיירותי בשוק מחנה יהודה.

בכניסות לשוק מחנה יהודה במרכז העיר, הציבה עיריית ירושלים באמצעות עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים, שלטי הכוונה תיירותיים  השילוט כולל מפת התמצאות במתחם השוק וסימני תשתיות, כגון: הפניות ליעדים תיירותיים עיקריים בעיר, שירותים ציבוריים, תחנות משטרה, תחנות הרכבת הקלה, מיקומי כספומטים, מיקומי מגרשי חנייה ועוד.

השילוט כתוב בשלוש שפות (עברית, אנגלית וערבית) ומיועד לתיירים עצמאיים ומאפשר להם חוויית שוטטות תיירותית עצמאית ונוחה במתחם השוק.

הצבת השלטים במתחם שוק מחנה יהודה הינו השלב הראשון בפרויקט הצבת השלטים במרכז העיר ירושלים. השלבים הבאים שמתכוננים הם שלטי הכוונה תיירותיים בכל מרכז העיר וכן שלטי הכוונה לעסקים הנמצאים בסמטאות מרכז העיר.

ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים: "שוק מחנה יהודה הוא פנינה ייחודית בירושלים והפך בשנים האחרונות למרכז מסחר, תרבות ופנאי המושך אליו מאות אלפי מבקרים בכל שנה. אנחנו ממשיכים לפתח את השוק ולהשקיע בו כדי להמשיך את התנופה העסקית והתרבותית שלו"

ליאור בר דור, מ"מ מנכ"ל עדן: "בכל חודש אלפי מטיילים מכל רחבי העולם מגיעים לשוק מחנה יהודה ופוגשים את המרקם הססגוני והייחודי של השוק. שלטי ההכוונה התיירותיים, יאפשרו לכל תייר, לטייל בצורה עצמאית ונוחה במתחם השוק ולגלות את פינותיו הנסתרות והמקופלות של שוק מחנה יהודה".