משטרה ניידת שוטרים משטרת ישראל
משטרה ניידת שוטרים משטרת ישראלצילום: חטיבת דובר המשטרה

בית משפט השלום באשקלון התיר היום (רביעי) לפרסם את דבר מעצרם של שניים מאנשיו של העבריין שלום דומרני בגין ניסיון לייצר מכונית תופת שנועדה לחסל ראש ארגון פשיעה מתחרה בדרום, בני שלמה. 

על פי החשד, ניסיון החיסול סוכל זמן קצר לפני שהשניים התכוונו לממש את כוונותיהם, כלי הרכב נוטרל על ידי חבלני המשטרה. היום יוגש נגדם כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז דרום בגין קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון ייצור נשק.

"מדובר בעליית מדרגה במאבק האלים והמתמשך בין ארגוני הפשיעה באזור", אמר מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה אלי כזרי. "פיצוץ מכונית תופת בלב שכונת מגורים היה עלול לפגוע בחייהם של אזרחים רבים. תמיד עומד לנגד עינינו שלומו וביטחונו של הציבור". 

בשבועות האחרונים התחקו בלשי היחידה המרכזית במרחב לכיש אחר שני החשודים, ולפני כשבועיים הבחינו כי החשודים מתכוונים לחסל את יריביהם באמצעות מכונית תופת.

החוקרים עקבו אחר החשודים שהכניסו את מכונית התופת לקריית גת ועצרו אותם. בלשים עצרו את השניים, תושבי העיר בשנות השלושים לחייהם. בתוך המכונית נמצאו בלוני גז, בקבוקי בנזין, כדוריות ברזל, ברגים ומסמרים בתוך גרביים.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וחבלן משטרתי נטרל את הרכב, מזדה גנובה שעליה לוחית זיהוי מזויפת. שני החשודים נלקחו לחקירה במשרדי היחידה. בחקירתם סירבו השניים לשתף פעולה עם החוקרים.