כשר חוץ הוא יתקשה לחלוק על עמדתו של ראש הממשלה בעניין המדינה הפלשתינית. בנט עם נתניהו
כשר חוץ הוא יתקשה לחלוק על עמדתו של ראש הממשלה בעניין המדינה הפלשתינית. בנט עם נתניהופלאש 90

יושב ראש הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תוקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בהקלטות שנחשפות הבוקר (חמישי) בגלצ, נשמע בנט אומר בשיחה סגורה עם פעילים: "ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר. הוא אומר או חוץ או חינוך".

בנט המשיך ותקף את שותפיו למחנה הלאומי "למה מה קרה? לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן יקבל את החוץ. לא כתוב בטאבו שש"ס ידרסו אותנו בתחום הדתות. הכל כתוב בטאבו חוץ מהבית היהודי כי אנחנו ערכיים, ואנחנו נכנסים מתחת לאלונקה - לא. זה לא 'או או'".

בנט מדגיש כי בשתי הפגישות שלו עם נתניהו לא הוצע לו דבר ושראש הממשלה לא מעוניין להיכנס עמו למשא ומתן אמתי. לדבריו, "אין לו ממשלה בלעדינו, בלעדי ליברמן וישראל ביתנו דווקא יש".

בתוך כך, מפלגת כולנו, כך דווח אמש, דורשת לא רק את תיק האוצר אלא גם את תיק השיכון וועדת הכספים. "מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחייה ובעיית הדיור", אמרו במפלגה. "במהלך ישיבת המו"מ דנו הצדדים באיוש התפקידים הדרושים לביצוע הרפורמות - משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרקעי ישראל, מינהל התכנון, המשרד להגנת הסביבה וועדת הכספים".

ערוץ 2 ציטט גורמים במערכת הפוליטית שמעריכים כי לא מדובר בהכרח בתנאים סופיים שמפלגת כולנו לא תסכים להתפשר עליהם, אלא בטקטיקה של משא ומתן שנועדה לאפשר לכל הצדדים יכולת להתגמש בהמשך.