ד"ר יהודה דוד
ד"ר יהודה דודצילום: פלאש 90

ד"ר יהודה דוד, מי שזכה בצל"ש במלחמת לבנון וניצח בתביעת הדיבה בפרשת מוחמד א דורה, התמודד בתקופה האחרונה עם הטיפול בבריאותו, בליל הסדר הוא ינהל את שולחן הסדר לעשרות בני משפחה שהגיעו מחו"ל.

דוד אופטימי יותר מתמיד, "יבואו אלינו לסדר בני משפחה מארה"ב ומאירופה וכולם בסימן שאלה גדול, מה יהיה כלפי היהודים. אנחנו רואים את האנטישמיות המשתוללת באירופה, היינו עדים לפיגועים בצרפת, וגם עלייה בדה לגיטימציה של מדינת ישראל בארה"ב. אבל אני רוצה לומר לכולם, אל תתרשמו יותר מדיי, תאמינו בעם שלנו שקם לתחייה אחרי אלפיים שנות גלות. בורא עולם לא עושה דברים סתם, אנחנו כאן כדי להצליח, אנחנו כאן כדי שנקים את בית המקדש השלישי לטובת כל העולם. זה חג הגאולה בו יצאנו מעבדות לחרות. עם ישראל בנה מדינה לתפארת, אנחנו רואים את זה בחוש".

לד"ר יהודה דוד יש תחזית אופטימית, "עד שנת 2048, מאה שנה לקום מדינת ישראל, אנחנו נגיע למצב אופטימאלי, נגיע גם לשלום, אנחנו עם של שלום ועם של מנצחים. למרות כל הקשיים והמלחמות, מדינת ישראל היא מעצמה לא רק כלכלית, מדעית וגם מעצמת הייטק, העולם לא יכול בלעדינו. אנחנו הולכים לקראת המצאות כבירות, שהמוח היהודי יעשה בשנים הקרובות. לכן אסור להתייאש, ההפך צריך לחיות עם האושר הפנימי בלב, כי עמנו יצליח להגיע לשלום אמיתי".

ד"ר דוד מגדיר את עצמו כנס רפואי מהלך, "אני נס רפואי, זה לא סוד שלפני כשנה נסענו לארה"ב ממש בדקה התשעים. בבוסטון הצליחו לחסום את מהלך המחלה הקטלנית ביותר שפגעה בי. בכמות האסטרונומית של הכימותרפיה שקיבלתי אף אחד לא היה קם. כוח האמונה, בזכות ספר התורה הקטן שהיה איתי. בורא עולם העמיד אותי בניסיון לא פשוט, לאט לאט מתאוששים, הגוף צריך להתאושש, אני מקווה לחזור לבריאות מלאה".

ובנתיים במקביל ללימודיו באוניברסיטת בר אילן הוא גם ממשיך במלאכת ההסברה ולא נח, "ברגע שרוצים אותי בערוץ הצרפתי I24, אני מגיע ומנסה לחסום את הדה לגיטימציה מול אנשי שמאל מישראל' שרוצים להחזיר את השטחים של מדינת ישראל לישות עוינת. יש לי מסר של אופטימיות, אכן נעמוד בפני ניסיונות, זה יהיה לא פשוט, אבל ננצח. נצח ישראל לא משקר, ננצח את אלה שרוצים להרוס אותנו".