המכונית לאחר ניסיון הלינץ'
המכונית לאחר ניסיון הלינץ'צילום: יונתן אתלן

יונתן אתלן וחבריו יצאו לפני כשבועיים ברכב ממעלה אדומים לעבר קרית שמונה לפסטיבל, אולם שום דבר לא הכין אותם למה שקרה כאשר עצרו להתרעננות בתחנת הדלק סמוך להושעיה.

בראיון לאראל סגל בגלי ישראל סיפר אתלן על החוויה הקשה, "אחרי שעתיים וחצי של נסיעה אנחנו עוצרים בתחנת דלק 'טן' ליד הושעיה, אני לא אגיד בדיוק את הכפר", פתח אתלן את הסיפור.

"אנחנו עוצרים בתחנת דלק, ניגש אלינו בחור ערבי. 'מה אתם עושים פה' פה ושם, כל מיני שאלות. חבר שלי הלך לצד לעשות את צרכיו ופשוט הוא בא ותקף אותו, בלי שום סיבה. אחרי זה השתלטנו על הבחור, לאט לאט אנו רואים שמתקרבים אלינו כל מיני רכבים. היו איתנו שני חבר'ה מאחורה, טרמפיסטים והם התקשרו למשטרה".

לדבריו, "אחרי שראינו כל מיני רכבים שמתחילים להגיע ואנשים שמתחילים להגיע עם ברזלים ואבנים, החלטנו שאנחנו חייבים לצאת משם. המשכנו ישר לכיוון הכפר איזה 500 מטר, התפרססנו, והבחור חיכה לנו ביציאה".

הבחור, עליו מדבר אתלן, הוא אותו אדם שפנה אליו בתחילה ותקף את חברו, אולם הוא וחבריו לא הסתפקו בכך, "הוא פשוט נכנס בנו חזיתית עם הרכב ואז התחילו להצטרף כל מיני חבר'ה שזרקו עלינו אבנים וברזלים ואיך שהוא במזל הצלחנו לברוח משם לכביש הראשי, ובחור בשם ניר שעצרנו אותו באמצע הכביש לקח אותנו כמה קילומטרים משם. האוטו נשאר שם, הוא נכנס בנו חזיתית".

"יצאנו מהאוטו והתחילו לקפוץ עלינו משהו כמו שישה חבר'ה ולא יודע איך להסביר את זה אבל הצלחנו לברוח משם. את האוטו פירקו", סיים אתלן את התיאור הקשה.