הצילום המפליל
הצילום המפלילצילום מסך מחשבון האינסטגרם של החשוד

במהלך חול המועד הגיע למכס אילת מידע על תושב בלגיה המחזיק באזרחות ישראלית ולן במלון באילת, לפיו הבריח ארצה שעוני יוקרה במטרה למכור אותם לתיירים עשירים – תוך התחמקות מתשלום מסים על המכירה.

בעיצומו של החג ירדו לאילת עובדי יחידת החקירות של מכס ומע"מ באר-שבע, על מנת לבצע חיפוש בחדרי המלון בו שהו החשוד בהברחה ובני משפחתו.

בחדרו של קורן נמצאו ששה שעונים של מותגי יוקרה בינלאומיים – רולקס, אודמר פיגה וריצ'רד מיל, ששוויו של כל אחד מהם נע בין עשרות למאות אלפי דולרים – עליהם לא דיווח עם כניסתו ארצה כנדרש על פי חוק. כמו כן, נמצאו 23,000 יורו במזומן.

קורן, בעל עסק למכירת שעוני יוקרה בבלגיה, נלקח לחקירה ועומת עם מידע מודיעיני שאספו חוקרי מכס ומע"מ באר שבע - בין היתר, צילום שהעלה לאינסטגרם המראה אותו מחזיק את השעונים על רקע המלון בו שהה.

לא כל השעונים שצולמו נמצאו בחיפוש וכך עלה החשד כי לפחות שעון אחד כבר נמכר ללקוח וכעת נעשים מאמצים לאתרו במטרה לאמת את החשדות.

השופט עידו רוזין מבית משפט השלום באילת אישר את בקשת החוקרים לשחרר את קורן בערבות ולעכב את יציאתו מארץ לאור הממצאים, במטרה לאפשר את מיצוי החקירה בהקדם האפשרי ולאפשר לקורן לחזור לביתו במקביל לפתיחת הליכים משפטיים כנגדו.