ראש המועצה ונציגת הנוער
ראש המועצה ונציגת הנוערצילום: דוברות מועצת גוש עציון

המועצה האזורית ומועצת הנוער של גוש-עציון קיימו יום חילופי שלטון. ב

מסגרת חילופי השלטון התלוו נציגי מועצת הנוער אל ראש המועצה, דוידי פרל, ולסגנו משה סוויל, וכן למנהלי האגפים ליום עבודה במועצה האזורית גוש- עציון.

ליאת קירשנבוים, יושבת ראש מועצת הנוער הצטרפה לישיבות העבודה של ראש המועצה, כך גם שאר נציגי מועצת הנוער התלוו אל סגן ראש המועצה, ראש אגף לשירותים חברתיים, בני לוי מנכ"ל המתנ"ס, דובר המועצה ומנהלים נוספים.

במהלך היום נחשפו חברי מועצת הנוער לדרכי העבודה במועצה ולאתגרים וההתמודדויות העומדים באופן יום יומי  בפני ראש המועצה והמנהלים הבחירים. חברי המועצה קיבלו טיפים לניהול פרויקטים מורכבים, לעבודה מול התקשורת ולקידום המשימות השונות של הנוער.

ליאת ושאר חברי הצוות, הציגו בפני המנהלים את הפרויקטים עליהם הם עובדים וביניהם פעולות הנצחה, קידום נוער ויצירת שיתופי פעולה עם מועצות נוער אחרות ברחבי הארץ. המנהלים שיבחו את הנוער על הרעיונות, נתנו דגשים ליישום מוצלח והבטיחו להמשיך להיות זמינים ונגישים לחברי מועצת הנוער עד להשלמת הפרויקטים ובכל פעולות המועצה.

דוידי פרל, ראש המועצה הודה לחברי מועצת הנוער על הזמן שהם מקדישים לפעולות למען כלל הנוער ועל המסירות בעבודתם. פרל הדגיש שהרעיונות שהעלו חברי מועצת הנוער מקוריים ויפים והזמין את חברי מועצת הנוער להמשיך לעבוד יחד על פרויקטים אלו ועל יוזמות נוספות.

ליאת קירשנבוים יושבת ראש מועצת הנוער, הדגישה שהיום היה מאוד חשוב לחברי מועצת הנוער שלמדו על דרך התמודדות והעבודה של הנהלת המועצה.