דנינו ואהרונוביץ'
דנינו ואהרונוביץ'פלאש 90

שרי הממשלה אישרו היום (שלישי) במשאל טלפוני להאריך את כהונתם של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו ונציב שב"ס רב-גונדר אהרון פרנקו עד לחודש יולי הקרוב.

את הצעת ההחלטה הגיש לשרים השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. ייתכן כי כהונתם של דנינו ופרנקו תקוצר אם הממשלה החדשה שתקום תחליט על מינוי אישים חדשים לתפקיד.

אתמול נחנכה בבית שמש המכללה הלאומית לשוטרים, במעמד נשיא המדינה ריבלין, ראש הממשלה נתניהו, השר לביטחון הפנים אהרונוביץ' ומפכ"ל המשטרה דנינו.

"בעוד ימים מספר אסיים כהונתי כשר לביטחון הפנים'', אמר באירוע אהרונוביץ'. הארגונים עליהם אני מופקד היום, חזקים יותר, גדולים יותר, מקצועיים יותר לאין ערוך ממה שהכרתי לפני 35 שנה. כך הם פני הדברים גם בהשוואה לפני 6 שנים עת נכנסתי למשרד לביטחון הפנים", הוסיף השר.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו פנה בדבריו לראש הממשלה, "המשך לחזק את משטרת ישראל בתוספת משמעותית של שוטרים והעלאה משמעותית של שכרם. שוטרינו ראויים לכך. משימתם קשה, היא, ולא תמיד פופולארית, אך חיונית מאין כמותה לביטחון ישראל ולחוסנה הדמוקרטי של מדינתנו".

עוד הוסיף המפכ"ל באשר למכללה הלאומית שנחנכה, "בידנו יצירת מופת אשר תשרטט את פניה של משטרת ישראל לאורך העשורים הבאים, כמשטרה מודרנית המתאימה את עצמה לאתגרי התקופה ולאתגרים עתידיים".

צילום: חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה