באג, היבואנית הראשית של מכשירי מייזו (Meizu), החלה למכור בארץ את ה-M1 Note.

מדובר במכשיר שמיועד לשוק הביניים אך מציע כמה תכונות מתקדמות. עם זאת, מחירו אטרקטיבי במיוחד. הוא נמכר ב-999 ש"ח בלבד עבור הגרסה הבסיסית שמצוידת בזיכרון אחסון של 16 ג'יגה-בייט, ו-1,299 ש"ח עבור גרסת ה-32 ג'יגה-בייט.

ה-M1 Note מצויד במסך 5.5 אינץ' המיוצר בידי שארפ ומציע ברזולוציה של 1920x1080 פיקסלים. לפי החברה מדובר במסך שמציע בהירות של 450 ניט, וכן מצויד בציפוי שאמור להקטין את ההשתקפויות ב-75% לעומת מכשירים דומים. השילוב הזה אמור לאפשר לעבוד היטב גם באור שמש.

המערכת על שבב מבית מדיה-טק מבוססת על שמונה ליבות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ שיכולות לפעול בו זמנית, וזאת לצד השבב הגרפי Mali-T760 שנחשב לחזק יחסית. 2 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי הופכים את המכשיר לחזק יחסית בתחום הביניים. עם זאת, המכשיר אינו מצויד בחריץ הרחבת זיכרון, ומדובר בחסרון עבור לא מעט משתמשים פוטנציאליים. לעומת זאת, הוא תומך בשני כרטיסי סים, שאחד מהם יכול להיות כרטיס LTE, כך שהוא מאפשר גלישה ודיבור בו זמנית על שני סימים נפרדים.

שתי נקודות בולטות במכשיר: מצלמה אחורית עם חיישן של סמסונג בגודל 13 מגה-פיקסלים שמלווה במבזק LED דו גווני - המצלמה הקדמית היא מצלמת 5 מגה-פיקסלים - וסוללה בנפח עבודה נדיב של 3,140 אלפיות-אמפר/שעה.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.4 שמעליה נמצא ממשק המשתמש של החברה שמכונה Flyme, כשהממשק עבר התאמה מלאה לעברית. המידות של המכשיר הן עובדי של 8.9 גרם ומשקל של 145 גרם.

המכשיר מוצע בשלל צבעים, והוא כבר זמין למכירה בחנויות הרשת.