החיילים המצטיינים
החיילים המצטייניםצילום - קובי גדעון / לע"מ

בשורת הקצינים והחיילים שיזכו לאות הצטיינות בבית הנשיא ביום העצמאות ניתן למצוא גם את סגן דניאלה חנגל, בת 22 תושבת גבעת שמואל, מפקדת מחלקה בגדוד תבור המשרתת בימים אלה יחד עם חייליה בגזרת איו"ש.

ביומן ערוץ 7 שוחחנו איתה על התחושות, הפעילות, על ההחלטה להעדיף את השירות הצבאי על פני שירות לאומי כחברותיה בתיכון הדתי שבו למדה וגם על מה שזיכה אותה בכבוד המיוחד.

אל הפיקוד על חייליה הגיעה סגן חנגל דניאלה לאחר קורס מ"כים שלאחריו הגיעה לבסיס האימון החטיבתי של פיקוד העורף, לאחר מכן יצאה לקורס קצינים ושובצה כמפקדת מחלקת טירונים. לאחר שהשלימה עם חייליה הטירונים את מסלול הכשרתם עלתה איתם לגדוד ויחד שובצו כאמור בפעילות ביטחון שוטף בגזרת יהודה ושומרון.

"היה לי מאוד חשוב לעשות משהו משמעותי", היא אומרת כשהיא נשאלת על ההחלטה להעדיף שירות הצבאי על פני שירות לאומי. "ראיתי את החברים מתגייסים לקרבי ותורמים למדינה וחשבתי שאם אני יכולה לעשות את זה פיזית למה שלא אעשה זאת".

אז מה מביא את סגן חנגל לטקס המצטיינים? כדרכם של מצטיינים גם היא מתקשה לדבר על עצמה, ובכל זאת היא אומרת: "לפי מה שהמפקדים שלי אומרים אני עושה את התפקיד שלי בצורה טובה, דואגת לחיילים וכשנותנים לי לעשות משהו אני לא עושה אותו בחצי כוח אלא בצורה הכי טובה שאני יכולה ושואפת להתקדם ולהגיע למצוינות", היא אומרת ולגבי המילה 'להתקדם' היא מבהירה כי לפי שעה לא ברור לה אם היא הולכת להישאר בצבא עוד שנים ארוכות אבל בקרוב היא כבר עומדת להתמנות לסמ"פ, כך שלפחות הצעדים הבאים בהתקדמות הזו נהירים לה.