זירת הפיגוע
זירת הפיגועצילום: אורי דייויס - דוברות 'איחוד הצלה'

ארבעה שוטרים נפגעו הערב (מוצאי שבת) מרכב הנהוג על ידי ערבי בציר הכוהנים סמוך לבית אורות במזרח ירושלים.

חובשים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ומפנים אותם לבית החולים שערי צדק - צעירה כבת 20 במצב בינוני עם חבלות באגן ובגפיים ושלושה פצועים באורח קל. 

מדוברת משטרת ירושלים נמסר: "מכונית מסוג סקודה הגיעה בנסיעה מכיוון בית העלמין הר הזיתים לכיוון בית החולים מוקסד. בצומת סלמן אל פארסי עלתה המכונית על המדרכה ופגעה בשוטרים. בוצע ירי לעבר הרכב שהמשיך בנסיעה בסלמן אל פארסי. בסריקות שבוצעו אותר הרכב הפוגע. נמשכות סריקות לאיתור המחבל".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הותקף באבנים בעת שעשה את דרכו למקום הדריסה. אבן אחת פגעה ברכב וגרמה לנזק קל. איש לא נפגע באירוע. כמו כן מתנדב 'איחוד הצלה' נפצע באורח קל מפגיעת בלוק על רכבו, ונגרם נזק קל לכלי הרכב והאופנועים של המתנדבים שחשו לזירה.

מדובר בפיגוע שלישי בתוך יממה. בליל שבת חוסל מחבל כבן 16 לאחר שניסה לדקור שוטרי ושוטרות מג"ב במחסום א-זעים הסמוך למעלה אדומים שליד ירושלים. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הדוקר.

בשבת נפצעו כ-20 מתפרעים בעימותים שפרצו בשכונת א-טור במזרח ירושלים בעקבות ניסיון הפיגוע סמוך למעלה אדומים. במהלך העימותים נפצע קצין משטרה באורח קל מאבן שפגעה בפניו. הוא פונה במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם.

בחברון דקר אחר הצהריים (שבת) מחבל תושב העיר לוחם מג"ב בצווארו באמצעות סכין ב"חסם צלבנית" ליד מערת המכפלה. חברו של הפצוע הגיב בירי והרג את המחבל. השוטר הובהל לבית החולים שערי צדק ומצבו בינוני. 

מוקדם יותר עלה באש אוטובוס של חברת קווים בכביש 443 לכיוון ירושלים סמוך לתחנת הדלק דור. ככל הנראה מדובר בבקבוק תבערה שהושלך אל האוטובוס, שהיה ריק מנוסעים. לוחמי האש כיבו את הלהבות והכביש נחסם לתנועה.

מוקדם יותר דווח כי מצבה של שירה קליין אשר נפצעה קשה מאוד בפיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית השתפר, כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שירה נמצאת כעת בהכרה, נושמת בכוחות עצמה ומשוחחת עם משפחתה.