דני דנון
דני דנוןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון, מאמין שהוא יהיה שר בממשלה הבאה, "אנחנו מתקרבים לסוף המשא ומתן, ומרגישים שהגיע הזמן, זהו, צריכים לסיים ולהתחיל לעבוד".

"יש מתח בין השותפות כל אחת מנסה למקסם את הרווחים", אמר בראיון לערוץ 7, "אני מאמין שעד לערב ל"ג בעומר נסיים את כל הסגירות. יש גם את העניין של החלוקה הפנימית בתוך הליכוד, אני מאמין שבעזרת השם אהיה שר, לאור המיקום שלי בעשירייה הראשונה שני פעמים ברציפות, החלק שלי במערכת הבחירות ומעמדי בתנועה, אני מייצג ציבור גדול".

דנון סבור שהליכוד צריך להשאיר בידיו, את התיקים החברתיים, "בבחירות האחרונות הציבור אמר לנו, שסומכים עלינו בנושא החברתי, בוז'י וציפי לא מתמודדים עם הזירה הזאת, ולכן אני מכוון לתיק כמו תיק הרווחה. אבל צריכים קודם לחכות עד שהמהלך החיצוני עם השותפות יסתיים, ורק אז נדע איזה תיקים יישארו בליכוד, יהיו 12 שרים לא כולל ראש הממשלה. אני לא יודע אם זה יהיה בתחילת השבוע או לקראת סוף השבוע. אבל אין ספק שיש ציפיות, יש הרבה חברים מוכשרים ואיכותיים".

דנון יודע שראש הממשלה הוא זה שמחליט, אך מאמין שסיכוייו גדולים, "לראש הממשלה יש מכלול של שיקולים, כמו המיקום ברשימה, הדעות והמקצועיות. יש לי מערכת יחסים טובה מאוד עם ראש הממשלה, זאת למרות שבקיץ האחרון היו חילוקי דעות עם ראש הממשלה, אך מאז עברו הרבה מים בירדן. אני מאמין שהממשלה הבאה תהיה ממשלה טובה יותר לעם ישראל בלי ציפי לבני".