הרב אהרון ליכטנשטיין
הרב אהרון ליכטנשטייןצילום: פלאש 90

תלמידיו, ידידיו ומוקיריו של הרב אהרון ליכטנשטיין זצ"ל יתכנסו מחר (שישי) בשעות הבוקר בבית הכנסת באלון שבות דרום בו התפלל הרב ליכטנשטיין ובו היה חלק מהקהילה בעשור האחרון.

דברים על דרכו ואישיותו יישאו בני משפחתו של הרב, רעייתו הרבנית ד"ר טובה ליכטנשטיין ובנו, הרב משה ליכטנשטיין מראשי ישיבת הר עציון. בנוסף ישא דברים תלמידו, הרב יוסף צבי רימון, רב קהילת אלון שבות דרום.

מאז פטירתו של הרב אהרון ליכטנשטיין זצ"ל מתאספים רבים מתלמידיו ומאלו המעוניינים ללמוד מדרכו מהנהגותיו וממשנתו בכל הארץ לשמע אודותיו וללמוד מגדלותו של הרב. לראשונה, מאז פטירתו של בעלה נענתה הרבנית טובה לבוא ולספר אודותיו בפני הציבור הגדול שצפוי להגיע.

הרב יוסף צבי רימון, אשר נמנה על תלמידיו של הרב ליכטנשטיין במשך כשלושים שנה ובשנים האחרונות עמד בראש הקהילה בה היה חבר הרב ליכטנשטיין זצ"ל, מספר על רבו לקראת יום העיון. "הרב ליכטנשטיין היה מגדולי הדור. ואיך יודעים מי הוא גדול דור? ראשית כל, אדם ששולט בכל התורה כולה, וכזה ללא ספק היה הרב ליכטנשטיין זצ"ל".

"באופן אישי", מספר הרב רימון, "כשהייתי בשיעור ה' קרא לי הרב ליכטשטיין כשידע שהכיוון שלי ברור, ללמוד רפואה".

"הרב דיבר על מקצוע הרפואה וכמה הוא חשוב וכמה חסד ניתן לעשות כרופא, אך בסוף אמר לי שהייעוד שלי הוא להמשיך בתורה ובחינוך. בזכות הכוונתו זהו המסלול שאני בו עד היום", מציין הרב רימון.

יוזמי הכנס מציינים, כי בחרו לערוך בוקר זה עוד טרם מלאו שלושים יום לפטירת הרב עקב הצמא הגדול אותו הם חשים בציבור הרחב להכיר את דרכו של הרב.