מלמיליאן בימיו כשחקן.
מלמיליאן בימיו כשחקן.צילום: פלאש 90

לחזות בעבר מקרוב. שמעתם על שנותיו היפות של אורי מלמליאן אבל לא ראיתם אותו בפעולה? מחר, יום שלישי, תוכלו לראות את הסמל הגדול של בית"ר ירושלים מקרוב, יחד עם שחקני העבר של המועדון מהבירה במשחק ראווה מסורתי שיתקיים באצטדיון טדי.

את כל כוכבי העבר תוכלו לראות מחר במשחק הראווה המסורתי שמתקיים כל שנה לזכרו של קפטן וכוכב בית"ר ירושלים בעבר, דוד "דדו" ישי ז"ל.

דדו ז"ל היה מסמליה הגדולים של בית"ר בעבר כשזכה להניף את הגביע הראשון בתולדות המועדון בשנת 1976. ישי שיחק בקבוצה הבוגרת של המועדון משנת 1971 ועד ל1982 ולזכותו נצברו 166 הופעות בליגה הראשונה.

לאחר פרישתו ממשחק פעיל, שימש ישי כמנהל הקבוצה הבוגרת בשנת 1990, והקים את קבוצת הוותיקים של בית"ר, הנושאת את שמו. ישי נפטר מדום לב והוא בן 49 בלבד.

שנים לאחר פטירתו, החליטו חבריו לקבוצה בעבר ובהווה לקיים בכל שנה משחק ראווה לזכרו של ישי ז"ל, שכן הכדורגל אצל ישי זרם בדם לכל אורך השנים ואת כולו נתן לקבוצה הירושלמית.

משחק הראווה השנה יפגיש בין כוכבי העבר של המועדון הירושלמי לבין קבוצת האוהדים שקרמה עור וגידים ומשחקת בליגה ג', בית"ר נורדיה ירושלים.

קבוצת האוהדים הוקמה על ידי אוהדים שמאסו בגזענות והאלימות שפושטת ביציעי קבוצתם האהובה ובינתיים הם במקום השלישי בליגה ג'.

בין כוכבי העבר שאפשר יהיה לראות על כר הדשא באצטדיון טדי ביום שלישי הקרוב בשעה 17:00 יהיו: אורי מלמיליאן,דני נוימן, ויקטור לוי, יוסי מזרחי (שיאמן את קבוצת הותיקים), איציק קורנפיין, דוד אמסלם, עידן טל, סמי מלכה, אבי כהן הירושלמי, חנן אזולאי, אילן אלהרר, מאיר קדוש, אודי אשש, אופיר שמואלי, משה בן הרוש, שלמה קירט, איציק ג'אנו, שמעון צ'רנוחה, יוסי אברהמי, יוסי חכם, אודי רובוביץ, דוד דוידוב, שאול מזרחי, כוכב העבר הירושלמי מישל דיין, סרגיי טרטיאק, ז'אן טלסניקוב, שמוליק לוי, איתן מזרחי, נצח מסובי, ניר רייכמן וכן מנהלה המיתולוגי של בית"ר אברהם לוי ומאמן העבר ניסים בכר.

מי שצפויים לכבד בנוכחותם את משחק הראווה המרשים יהיו נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש העיר של ירושלים ניר ברקת.

אל תפספסו, חוויה של פעם בחיים.

דדו ז"ל. גדול שחקני בית"ר
דדו ז"ל. גדול שחקני בית"רבאדיבות המשפחה